zaterdag 13 december 2014

Kerststal in wording

Toen ik een aanbieding zag van een pakket Stonewashed haakgaren met dit boekje en speciaal garen voor de schapen er bij kon ik de verleiding niet langer weerstaan en heb ik het pakket besteld. Ik ben dezelfde dag toen het bezorgd werd gelijk begonnen en oh, wat verslavend...
Jozef begint al vorm te krijgen....
When I saw a sale for this yarn with the book and some extra sheep material I could no longer resist and ordered. I started the day the yarn arrived and oh, a new addiction is born....
Josef is getting there....

6 opmerkingen:

Crafts 'n' Skills zei

Wat ziet het er (in wording) al leuk uit!!

Jedidja zei

Wat leuk om te doen, deze tijd van het jaar!

Doortje Dartel zei

Wat een leuk project!! Gaat hij afkomen voor de kerst?

Lori zei

Oh my! That is adorable!

Marijke Koning zei

Waar heeft u het pakket garen toen besteld? Weet u nog welke garen en nummers het pakket bevatte?
Alvast bedankt!

Jantine Urban zei

Het garen is "Stonewashed" van Scheepjes en ik kocht het bij Knotten in Delft