woensdag 19 november 2014

Voetenbankje

Wanneer ik dwars op de bank zit is de zitting niet echt recht. Dus was ik op zoek naar een prettig hoog voetenbankje. Na wat rondspeuren op internet vond ik dit voetenbankje.
When I sit on the couch with my legs on the couch it doesn't feel straigt for my pwlvic. So I wanted a high footstool. After some searching on the www we found this....
Een hoes er om heen leek een goed idee. Een plus quilt wilde ik al lang maken. Dit is kleiner dan een quilt maar toch leuk om het patroon uit te proberen. Ik trok wat resten uit mijn strippenbak en restjesbak en sneed de rechthoeken en vierkanten. Ik prikte alles op een ontwerpbord en ging daarna naaien. Het was een leuk project. Het patroon is voor herhaling vatbaar.
A cover seemed like a good idea. A plus quilt was on my list for ages and this project felt like a good idea to try it. I grabbed my strip box and some scraps and cutted my rectangles and squares. I pinned them om a design board and got sewing. It was a fun project and I might do another plus quilt.
Dit is scrap project nummer 6.
This was scrap project number 6.

2 opmerkingen:

M Verheij zei

Zo is het echt jouw voetenbankje geworden,leuk.

Craftluver Marianna zei

ziet er gezelliger uit als het origineel! heerlijk zitten met een voetenbankje, veel plezier ermee.