donderdag 30 oktober 2014

Scrap project 5

Onze bankkussens waren helemaal versleten dus werd het tijd voor nieuwe. Sterren vind ik altijd mooi en dit patroon van sterren in elkaar wilde ik al ern tijdje maken. Ge├»nspireerd  door de quilts van Red Pepper Quilts koos ik voor wat frissere kleuren uit mijn scrapdozen en wat drukkere achtergrondstoffen. Een mooi klein project om mijn free motion veren op te oefenen. Door rugklachten kan ik al een tijd niet lang achter elkaar achter de naaimachine zitten (daarom zie je ook brei en haakwerk voorbij komen) maar met kleine beetjes kom je er uiteindelijk ook!
Our couch cushions were pretty worn so it was time to make new ones. I always love stars and I really fell in love with this star in a star in a star pattern. Inspired by the use of colour from Red Pepper Quilts and Crazy mom quilts I chose fresh colours from my scrapboxes and more busy backgrounds. A perfect small project to practice some free motion feathers. Because of backproblems (which I have for quite a while) I can't sit behind my sewing machine for long periods (which is why you see a lot of knitting and crochet) but with lots of small periods in the end you get there as well!

5 opmerkingen:

Anja.M zei

Heel erg mooi geworden.
Quilt groetjes Anja.

M Verheij zei

Een gezellig kussen vooral in de donkere dagen,dan is je kussen een zonnetje

conny's quilts zei

Mooi hoor, heel leuke kleurkeuze!

Lori zei

Very nice! What a fun touch to the couch!!

quiltlodge gerda zei

Knap hoor en nog heel erg leuk ook!