dinsdag 30 september 2014

Terug op de naalden

Vorige week was deze sjaal af. Maar het is moeilijk meten met je breiwerk op een rondbreinaald. Dus appte ik een vriendin om te vragen hoe groot die van haar waren en maakte de mijne nog iets groter dan haar "zo groot als een dekentje" sjaal en hechtte af.
Last week this shawl was finished. But measuring is kind of hard with the circular needle still on the knitting. So I sent a friend a whats app to ask how big hers were and made mine slightly bigger then her "lovely blanket for on the couch".
Trots als een pauw genoot ik van de sjaal die in het zonnetje hing te wapperen. Zondagavond was het fris en dus DE gelegenheid om mijn sjaal er bij te pakken. Lekker warm, heerlijk katoentje. Maar toch... mijn bovenarmen aan de achterkant waren net niet ver genoeg bedekt en dat was koud.
Proud as a peacock (we say in Dutch) was I when it was drying outside. On sunday night it was a bit chilly and THE right opportunity to use my shawl... nice soft and warm! But... the back of my upper arms were not covered and still cold....
Zonder aarzelen pakte ik dus de pennen er weer bij, haalde de laatste 6 toeren uit en vol goede moed ga ik nog even door...
Without hesitating I grabbed my needles and pulled the last 6 rows and there I go again, determined to make it bigger!

1 opmerking:

Lori zei

And maybe it will end up fitting on the couch too!