donderdag 31 juli 2014

Heerlijk!

Dit is nou echt een heerlijk zomerwerkje... makkelijk mee te nemen en overal te doen. Binnen, buiten, in de auto... deze bloemen groeiden de afgekopen weken. Voor elke dag van de vakantie een bloem. Ik verheug me er nu al op om na de zomer weer een stuk van mijn tuin in elkaar te naaien!

This really is something to do in the summer... easy to transport and you can do it every where. Inside, outside, in the car... those flowers blossemed the last few weeks. A flower for each day of our holiday. I am looking forward already at sewing anothe part of my garden together!

6 opmerkingen:

Anoniem zei

geniet ervan, die kleine werkjes zijn inderdaad zalig als vakantiewerkje. met mijn ruitjes is het ook zo!

Martine zei

Hier ligt ook een doosje met hexjes. Vooral ideaal bij lange ritjes in de auto .

quiltlodge gerda zei

Hee, dat komt me bekend voor! Inderdaad een heerlijk zomerklusje. Veel plezier met het maken!

Karen Hatfield zei

those are lovely.

Phyllis zei

Inderdaad handzaam werkje, leuke blommen!

Blue Moth zei

Very nice - I think my favourite is the purple stripe with the pink flower centre!