zaterdag 31 mei 2014

50 Scrap projecten

Een paar van mijn favoriete blogs om te lezen zijn die van Quiltville en Crazy Mom Quilts. Beide werken graag en veel met scraps, restjes stof. Dat is uit mijn hart gegrepen. In navolging van Crazy mom quilts wil ik ook graag een aantal scrapprojecten maken en posten. Zij gaat voor de 100, ik vind 50 voorlopig wel genoeg.
A few of my favorite blogs are Quiltville and Crazy Mom Quilts. Both love to use scraps, that must be why I love reading those blogs and the projects they make. Following Crzay mom quilts I am going to count my scrap projects pon this blog too. She aims 100, I think I will start with 50.

Door hier en daar een half uurtje achter de naaimachine te kruipen heb ik een aantal leuke toilettasjes gemaakt van oude overhemden en wat stukjes rits. Daarvoor kwamen de binnengekomen merkjes goed van pas! Dit zijn scrap project 1& 2.

With taking little half hours here and there I managed to do some fun sewing to brighten the spirit and I made a few little toiletry bags from shirts scraps. Scrap projects 1&2


Overal zag je op Facebook en Pinterest leuke hangers en andere telefoonladers tevoorschijn komen. Toen ik aan één van deze tasjes werkte kreeg ik ineens een brain wave... ik maakte er een groot knoopsgat in en ziedaar... mijn telefoonlader. Scrap project 3.

Everywhere on Facebook and Pinterest those phone docks turned up. While sewing those toiletry bags I got a brain wave... I made a huge button hole in one of the bags and there it was... my own phone holder! Scrap project 3.

3 opmerkingen:

Ineke zei

Erg leuk en een goed idee!Succes

Phyllis zei

Ik heb ze 'in levende lijve' gezien, enig!

Sandra zei

50 is nog veel! maar aan inspiratie is bij jou nooit gebrek. Leuk hoor, ik ga je volgen :0)