dinsdag 29 april 2014

Love Entwined, zie jij het ook?

Inmiddels heb ik het middendeel helemaal af. Ik geniet erg van het proces, hieraan beginnen is een goede keus geweest. De bloemetjes zijn erg naar mijn zin geworden. Om ze allemaal hetzelfde te maken is een goede keus geweest, het haalt het geheel goed bij elkaar. Ik ga gauw verder met de hartjes en blaadjes, de 6 puntige bloemetjes maak ik pas daarna. Ondertussen naai ik op de naaimachine mijn diamond randen en ik kom binnenkort terug om je te laten zien hoe ik dat doe.
In the meantime I finished the middle part of my Love Entwined. I am really enjoying the proces, starting this quilt was a good decision. I love how the little yellow flowers pull the colors together... I will go on with the hearts and leaves and in the meantime I am working on my diamond borders too. I am machine piecing those and will soon be back to show you how...
Enne.... zie jij wat ik zie?  
And... do you see what I see?

4 opmerkingen:

Supergoof zei

ja, ik zie het, wat leuk! Je bloemetjes zijn het zelfde als het bloemetje van je achtergrond stof!
Alsof het zo moest zijn.
Gaaf!

Craftluver Marianna zei

Hij wordt leuk joh! Mooie stofkeuze! Ik ben gestopt, kreeg de stofkeuze niet goed genoeg naar mijn zin!

M Verheij zei

Wat is het prachtig geworden

Lori zei

It is perfectly lovely Jantine!!