dinsdag 18 maart 2014

Quiltweekend

Afgelopen weekend was ik er even tussenuit. Heerlijk naar Putten waar we met zo'n 50 gelijkgestemden, lees quilters, ons prima hebben vermaakt van donderdagmiddag tot zondagmiddag. Drie dagen lang naaien, kletsen, wandelen door de bossen, aanschuiven aan tafel enz. Volgens mij overbuurvrouw begreep haar zoon ineens wat we deden: O, een soort LAN party... juist ja, zoiets.
Last weekend I was on a quilt retreat and we had a blast! Sewing, hiking, talking, food being served, what else do you want? One of the ladies told us her son suddenly understood what we were doing: Oooo.. is it like a LAN party ;-).


Bijschrift toevoegen
Ik kreeg een lift van iemand in de buurt zodat DH de auto tot zijn beschikking had en zo zag de auto er uit met de spullen van twee personen. Achterbak en achterbank helemaal vol. De terugweg moest daar ook nog een jongetje bij ;-). Gelukkig kon ik aan mijn ouders die het jongetje afleverden een deel van mijn spullen mee geven, dat halen we komend weekend wel weer op.
I got a lift so my DH had the car and this is what her car looked like. Boot full and full in the back. And on our way back we had to fit a 10 year old in as well. I sent some stuff with my parents (who dropped our youngest of) and we will get it back this weekend.

Ik heb twee tops afgemaakt, een hoes voor mijn strijkijzer afgemaakt (foto volgt als ik de beoogde knopen ook gevonden heb) en verder heb ik nog lekker zitten appliceren aan mijn Love Entwined. Helemaal opgeladen en vol nieuwe quiltenergie kwam ik weer terug. Dat wordt dubbelen en quilten... de quiltrij wordt steeds langer...
I finished two tops, a bag for my iron (photos will follow when I found the intended buttons) and I have been appliqueing on my Love Entwined. Fully charged with quilting energy and completely relaxed I came back... That is more tops to dubble and quilt...
Sorry voor de voeten, maar het waaide...
Excuse the feet but it was windy...
Celtic Solstice

7 opmerkingen:

Lori zei

Weekends away to sew are so much fun. Looks like you were very productive!

Phyllis zei

Heerlijk zo'n weekend quilten zonder gestoord te worden. Je hebt je tijd goed gebruikt, mooie tops, die Celtic Solstice is prachtig, die lijkt wel te schitteren!

Doortje Dartel zei

Dat was genieten zo’n weekend. En zo te zien ook lekker wat afgemaak. Ze zien er weer fantastisch uit!

conny's quilts zei

Heerlijk hoor zo'n weekend, alleen met leuke dingen bezig zijn! De batterijen zijn vast weer helemaal opgeladen.

mieke zei

Gezellig zo'n weekend.
Wij hebben pas het ' Dotten ' weekend gehad.
De ' CS top ' is mooi.
grtjs Mieke

Good Old Household zei

Haha! Lijkt wel volksverhuizing! ;o)

Betty zei

Door wie werd dit weekend georganiseerd? En was er een thema? Ik ben nl op zoek naar zoiets in NL voor moderne quilters