maandag 13 januari 2014

Spoeltjes

Mijn spoeltjes bewaar ik in deze plastic ringen van bobbin zodat ze niet afrollen. In de ring schrijf ik met watervaste stift welk merk waar zit. Maar de kleuren, dat was toch steeds nog zoeken... totdat afgelopen week ik ineens een idee kreeg. Waarom niet met watervaste stift op mijn spoeltje schrijven welk nummer het is? Vooral voor de kleuren die ik veel gebruik of moeilijk te onderscheiden zijn leek me dit toch wel handig.... met een letter voor het merk....
I keep my bobbins in this plastic ribg so they wont wind down. In the ring I use a waterproof marker to write the brand. But how to remember what color is on it? Last week I had a brain wave. Why not use the same water proof marker to write the number on my spools? I did it for the most used and hard to distinguish colors... with a letter to tell which brand it is....

9 opmerkingen:

Romelia's Cottage zei

Handig!!

Hubertine zei

Slim!!!!!

marieke zei

die ga ik onthouden, ben ook elke keer aan het zoeken wat nou wat is.

Phyllis zei

Eureka!

HeidiInHolland zei

Erg handig voor jou omdat jij veel met de machine werkt. Alles makkelijk terug te vinden. Is die ring special voor spoeltjes?

Alles goed hier maar moet nog beginnen te bloggen met mijn nieuwe laptop. Ik moet er aan wenen.

Groetjes,
Heidi

Sandra zei

Heel simpel maar superhandig! Echt weer iets voor jou :0)

marianne zei

goed idee!!

Gerda zei

oei je bent echt georganiseerd, ik niet!

Lori zei

Great idea!