zondag 5 januari 2014

Easy Street vervolg

Deze vakantie heb ik mijn grote naaimachine mee naar de woonkamer genomen. Daar heb ik wat meer plek om een grote quilt te quilten. Want met een grote machine maar een klein plekje schiet het nog niet echt op.
En o, wat is het dan moeilijk om te verzinnen wat je wilt doen qua quiltwerk. Dat ik iets met ronde vormen op de achtergrond wilde wist ik al snel dus daar ben ik dan maar mee begonnen. De rest komt vanzelf boven borrelen ;-).
Ik ga snel weer verder! Fijne zondag nog!
This holiday I took my big sewing machine downstairs since my spot upstairs is not so big I can quilt a big quilt easily. This is much better!
But o, how hard is it to devide what to quilt. I decided for pebbles on the background so that is where I started. The rest will come up some time while quilting ;-).
Back to the quilting! Have a nice Sunday!

10 opmerkingen:

Emma zei

Beautiful pebbles. It's nice to see someone else makes quilting decisions the same way. I often start quilting quilts without knowing how it's going to finish up.

conny's quilts zei

Dat is een heel gedoe met zo'n grote quilt onder de machine, het begin ziet er al mooi uit hoor!

LuAnn zei

Your Easy Street quilt is beautiful, and so is your quilting. I have those same fabrics that I am using in a project that I am working on. Happy New a Year to you!

Ans zei

Knap gedaan, ik doe het je niet na!

Phyllis zei

Dat zie er mooi uit! Helaas, zover ben ik nog niet met machine quilten. Veel werk denk ik? Maar zeer de moeite waard.

quiltlodge gerda zei

Wauw, wat wordt dat mooi! En vast heel leuk om te doen, veel plezier!

Sandra zei

Oohhh ben benieuwd!!

Lori zei

That is going to look great! It is also going to be ALOT of quilting!!

Learning Traditional Skills zei

Wederom een prachtwerk Jantine. Mooie warme kleuren.. Je mag trots zijn op je mooie precieze werken x

wilma heger zei

Ik lijk het erg om ook te gaan quilten,maar weet niet hoe te beginnen. Hier in Canada is het erg in en veel stof voor. Wie weet..
Groet, Wilma