maandag 2 december 2013

Celtic Solstice

Hier is die dan, de top van mijn Jubileum Sampler. Het quilten moet nog even wachten, want hij hangt nu in de winkel omdat Sandra hem ook als BOM gaat uitgeven. Vind jij hem ook zo leuk, wil je hem ook maken met deze stofjes? Dan moet je hier naar toe.
Tada... here it is, my Jubileum Sampler top. The quilting part has to wait, since it is in the shop now. Sandra is doing a BOM with my quilt, isn't that marvellous. You can find the link to the BOM here.

 Het is hier nog steeds stiller dan je gewend bent van mij. Ik heb/had het druk met patronen schrijven, geblesseerde dochter vervoeren enz. Verder probeer ik meer te naaien en minder te computeren. Helaas betekent dat ook dat ik minder blogjes bezoek en minder berichten schrijf, ik hoop dat je er aan gewend zult raken. Jammer, jazeker, maar misschien ook wel niet. Mijn lijf is er wel blij mee dat ik wat minder achter de computer zit... Daarnaast worden mijn kinderen groter en wil ik neit te veel over hen bloggen, zij moeten hun eigen leven kunnen leiden, dus gaat dit steeds meer alleen hobby blog worden.
It is still much more quiet on the blog than you are used to. I am busy writing patterns ;-0, playing taxi for a daugther with a sore knee etc. Plus I try to sew more and sit at my PC less. It works, I get a whole lot more done, but it means less blog visiting and blog writing. Hope you can get used to that. My body loves it by the way ;-). Since my kids get bigger I don't want to blog too much about them so they can have their own life, so this will be a hobby blog more and more...
Nadat mijn sampler klaar was zat ik een beetje in een dip, wat zal ik eens gaan doen. Ik heb wat oude projecten opgepakt (zie vorige blogje) en vooral veel gelezen. Misschien kwam ik er ook wel niet aan toe om wat nieuws te starten omdat ik wist dat de nieuwe mysterie van Bonnie er aan zat te komen en daar keek ik al weken  naar uit! Al jaren doe ik mee, ik heb een keer niet mee gedaan en daar had ik erge spijt van gehad, later inhalen is namelijk helemaal niet leuk! Dus nu doe ik wel mee en zie ik waar het schip strand....
Ik heb een deel gesneden en kan in ieder geval beginnen. Bonnie koos geel-oranje-groen-blauw, ik koos groen-blauw-paars-rood omdat ik daar nu eenmaal de meeste restjes van heb en het is tenslotte een scrap quilt, dan wil ik geen nieuwe stofjes moeten kopen! Doe je ook mee? Veel plezier dan!
 After I finished my Sampler top, I had a dip, not knowing what to choose to do now. I took some old projects to sew on (see last post) and read a lot of books! Maybe I didn't get to start something new knowing Bonnies mystery was almost there! Since I didn't join two years ago and really missed it, I decided to get in every year now and see where I get..... I did cut a lot of the fabrics until my arm was sore. I can get started now and cut some more purple triangels later in the week... Bonnies choice was yellow-orange-blue and green, mine is blue-green-purple-red since those are the colors I have the most scraps and waht use is making a scrapquilt when you have to buy more fabric ;-)... Are you joining in the fun? Enjoy!




4 opmerkingen:

Phyllis zei

Heel mooi geworden die Jubileum Sampler. Had hem voor het grootste deel al gezien, maar nu de top klaar is, zie je helemaal hoe mooi deze is, leuke blokken! En succes met Bonnie's mystery. Ik volg het via haar blog, maar niet met de naaimachine. Ben heel benieuwd wat het gaat worden!

Lori zei

Wow! The sampler quilt is beautiful!! How fun to have it offered as a BOM.

Hubertine zei

De Jubileum Sampler is mooi geworden! Leuk dat ie nu als BOM gaat. Succes met de mystery. Dit jaar sla ik m over. Heb net de Easystreet af ......eerst even bjkomen!!!

AnneClaudine zei

Leuk dat je ook meedoet aan de mystery van Quiltville. Hier staat alles ook startklaar......

groet,
Anne Claudine