maandag 25 november 2013

Uil

Vorig jaar ging ik naar Birmingham en kreeg van DS1 de opdracht mee om iets van uilen mee te nemen. Ik vond dit patroon maar het was helaas uitverkocht. Ik liet mijn mailadres achter en wachtte... en wachtte... en wachtte.... van augustus tot november duurde het voor het patroon weer leverbaar was. Toen bestelde ik patroon en stof.
Vol goede moed kopieerde ik het patroon om uit te knippen en begon ik. Maar... toen ik de stof ging knippen pluisde het héél erg en heb ik het aan de kant gelegd. 
Maar eens moest het er toch van komen, Lucas wachtte al maanden op zijn uil. Ergens in juniheb ik de stoute schoenen aangetrokken en het beest afgemaakt. Met een pluizenroller bij de hand ;-). Het is een heerlijk grote zachte uil geworden. Leuk als kussen in de auto met je telefoon tussen de vleugels...
Last year I went to Birmingham and DS1 asked me to find something with owls. I found this pattern and fell in love with it, but it was sold out. So I left my emailadres and waited.... and waited.... and waited from august to November. Then I ordered this pattern and fabric. Wehn It arrived I copied it and startet sewing. But... while cutting the fabric lots and lots of lint appeared so I got put off and lay it aside.
But some day I had to finish it since Lucas was patiently waiting for it. Somewhere in June I decided it was time to get to it. With a lint roller nearby the job was quickly done. It turned out a beautifil cuddly soft big owl. Nice to use in the car, it can hold your phone in its wings!

7 opmerkingen:

Phyllis zei

Oehoe! Ziet er inderdaad lekker groot en zacht uit, kan je vast heerlijk als kussen gebruiken!

Lori zei

That is so cute and silly!!

Miranda zei

Leuk!!! Vooral die dubbele functies!

Marijke zei

Leuk uiltje!
groetjes van Marijke

Paula zei

Hoe kan ik je blok weer lezen?. Las het altij erg graag

Noa zei

jantina wil je mij aub mailen ik wil een patroon bestellen maar het lukt mij niet zo

Phyllis zei

Leuk! Als je nu maar niet al die vogelaars met die grote camera's uit Zwolle voor je deur krijgt om een foto van deze uil te maken!