donderdag 7 november 2013

Lekker rommelen

Hoera! De top van mijn Sampler is af. Binnenkort zal ik hem laten zien!
Nu gun ik mijzelf weer de tijd om lekker te rommelen. Vandaag terwijl er visite was heb ik eindelijk weer eens aan mijn Sinterklaasquilt gewerkt. Daar is het nou net de tijd van het jaar voor.
Van de week heb ik heerlijk aan mijn log cabin blokjes gewerkt. Ook een oud project. De blokjes maak ik van 1" stroken....
Hooray! I finished my Sampler top. I will show it soon.
Now I give myself time to potter ariund and work on some old abd long going projects. Today while drinking tea with my visitor I did some applique...
Earlier this week I sewed some blocks of my 1"  strips log cabin blocks....

6 opmerkingen:

Lori zei

Great log cabin blocks!!

Sandra zei

Geniet maar lekker van het rommelen! Dat heb je wel verdiend na alle sampler-uurtjes!

Miranda zei

Jaaa, je Sinterklaas!!!Veel plezier met het afmaken van jou versie Sinterklaas...Ik mag de mijne dit jaar voor het eerst gaan hangen, yes!

Phyllis zei

Leuke logcabin blokken, ben een fan van logcabin, heerlijk klassiek ook jouw blokken met dat rode center.

Ingrid Vijverberg zei

Geweldig leuk voor Sinterklaas, complimenten,
Groet, Ingrid Vijverberg


Jane in Wales zei

Prachtige logcabin blokken, en die Sinterklaas ziet er al zo leuk uit!