woensdag 23 oktober 2013

Op reis met foto's

Wat ik jullie eens wilde vragen. Volgen jullie wel eens jullie eigen proces met een handwerkje? Vooral die werkjes waar je lang mee bezig bent?
Ik doe dat misschien niet altijd bewust, maar toen ik onlangs mijn foto's sorteerde, vond ik van verschillende projecten foto's van diverse stadia. Zo leuk, om te zien hoe ver je in de loop der jaren al gekomen bent?
Neem nu mijn zomerse hexagonnen bloemen, een werkje waar ik hapsnap aan werk, soms veel, soms weinig. Het lijkt of er weinig gebeurd, maar als ik de foto's naast elkaar leg word ik toch wel heel blij...

I have a question? Do you follow your own processes with pictures? Especially those who take a long time?
I may not do this consciously  but when I sorted my photo's recently, I found pictures from several projects in different phases. So much fun, to see what you get done in those years.
Take my summer hexagon flowers, something that might get a lot of attention for a few weeks and then it may be abandoned for ages... It seems not to make to much process  but when I look at those pictures, it makes me quite happy.

En wat dachten jullie van mijn Amish borduurwerk? Elke zomervakantie ging dit borduurwerk mee en elke zomer maakte ik ook een foto. Leuk hè, om te zien hoe het vorderde. Inmiddels is het klaar, die foto mis ik die zie je hier.

And what about this Amish Embroidery. I took it with me every summer and made a picture too. Isn't it fun to see what happened during those years? It is finished now, you can see the picture here.


5 opmerkingen:

Phyllis zei

Wat een vrolijke hexagonnen, inderdaad heel zomers! Kunnen we gebruiken nu, wat een grijze dag...

Hubertine zei

En zo loopjes weg worden het dan prachtige quilts of borduurwerken!! Super toch?!

Wilma Kuin zei

Zo zie je maar dat er toch vooruit gang in zit,.. Leuk zo met de foto,...

quiltlodge gerda zei

Gezellige hexagonnetjes en prachtig borduurwerk. Ik krijg er ook zin in!
groetjes

Lori zei

That is what I love about blogging is that I can go back and see the progression. I like that you did it in a collage format.