donderdag 11 juli 2013

Hartentas

Al jaren ziet men mij lopen met een leuke tas met stroken en een borduur sampler op de voorkant. Een heel handige tas waar mijn borduurring met doorsnede van 30 cm goed in past en ook nog een niet al te grote quilt er bij. Lekker lange hengsels om hem goed over je schouder te kunnen gooien. Vaak is er naar het patroon gevraagd....
For years I am using a lovely striped bag with a cross stitch sampler on the front. It is a perfect big bag fitted especially for my 12" quilting ring and a not too big quilt. The bag has lovely long handles to hang on your shoulders. I got a lot of questions for the pattern...
Toen afgelopen winter deze schitterende streepjes en ruitjesstoffen bij Sandra in de winkel binnenkwamen was dat een goede aanleiding om dit patroon eens na te maken met nieuwe stoffen. Het duurde even voor het klaar was, natuurlijk kwamen er weer 100.000 dingen tussendoor.
Uiteindelijk was het patroon af, is het getest door een paar super patronen testers die kwamen met nuttige opmerkingen, zijn de opmerkingen verwerkt en is het patroon gekopieerd. Inmiddels hangt het nieuwste Urban Style patroon, de Hartentas, al weer een paar weken in de winkel!
Uiteraard geef ik ook van dit patroon weer een exemplaar weg aan iemand die deze graag zou willen hebben, dus wil je een kans maken, laat dan voor maandag 22 juli een berichtje achter!
When last winter some lovely striped and checkered fabrics arrived at Sandra's store I had a good reason to remake this bag with other fabrics. It took me a while since about 100.000 other things to do came about, but finally I got the bag ready.
I had some super pattern testers and now the pattern is available.... in Dutch...

15 opmerkingen:

Mistea zei

Gorgeous bag. Love the fabrics and the proportions look perfect for toting projects.
Enjoy all those other to do things.

Lori zei

Beautiful bag with such lovely fabric!

Ieke zei

Mooie tas!

Good Old Household zei

Het moet ook niet gekker gaan worden met jou hé? Wat ben je heerlijk op dreef! Ik vind het weer een super knuffelige tas geworden!

Doortje Dartel zei

Wat een mooie tas is het geworden. Een leuk effect die hexagonen op de voorkant.
Hier zal je veel plezier van hebben. Ik kom hem binnenkort maar eens in het echie bewonderen :)

Quiltblog Janine zei

Oh, graag maak ik kans op het patroon van deze tas. Ik wil al lang eens een tas maken maar ik weet niet goed hoe en op en of andere manier durf ik er nig steeds niet aan te beginnen.

tine zei

Ik ben fan van de tas. Leuk en mooi en bovendien super handig.
Gratienne

Phyllis zei

Ik hoef niet mee te doen met de give-away, maar wil graag zeggen dat ik het knap vind dat je altijd van die handige en mooie patronen weet te maken!

Paula zei

Wat een geweldig leuke tas. Ik doegraag mee.

Dorien zei

Ik vind de tas echt super, lijkt me heel leuk om te maken én te dragen dus ik doe graag mee! Bedankt voor deze leuke actie!

martine zei

Leuk model , leuke stofjes. Ben benieuwd naar het patroon.

J Quiltje zei

Prachtige tas handig formaat.
Mooie kleurcombinatie.
ik doe mee.
groetjes,
Jacqueline

Carla zei

Wat een prachtig tasje!!! Doe graag mee!

Lieve groet uit Purmerend.

Carla

jannie zei

Geweldige tas.
Geweldig dat je daar een patroon van verloot. Ik doe graag mee.

Groetjes
Jannie

Sunny zei

Tassen heb je nooit genoeg en deze tas valt overal op!!

Stoffige groetjes Sunny