zaterdag 11 mei 2013

Verrassing!

Afgelopen weken was ik druk met het maken van een cadeautje voor Sandra, die gisteren 40 werd. Ik weet dat ze van Japanse stofjes houdt, de applicatie lag al twee jaar klaar voor een ander plannetje/cadeautje dat ik ook voor haar wou maken en toen ze in november riep dat ze dit ook zo'n leuk patroon vond werd het plannetje al geboren. Maar dan de uitvoering nog. Ik kocht nog meer ritsen aan de meter bij Kleurenmix en daar ging ik. Het ging een stuk sneller dan bij de vorige.
Gisteren ging ik een dagje naar de winkel om het cadeau te overhandigen, ze was er erg blij mee en om plannen voor het nieuwe les- en quiltseizoen te maken en we hebben heerlijk gebrainstormd met koffie, thee en natuurlijk verjaardagscake. O wat hebben we weer leuke dingen bedacht! Hebben jullie haar leuke sterrenproject al gezien, de Savanna Star sew along? Ik zou ook meedoen, maar nu we nieuwe plannen hebben voor het nieuwe seizoen twijfel ik of ik nog wel tijd daarvoor heb.... of zal ik toch.... gewoon alles doen? Ik heb tenslotte verschillende tops afgemaakt afgelopen weken (die nog wel machinaal gequilt moeten worden maar dat doe ik toch in kleine beetjes tegelijk...)
Als klap op de vuurpijl was er na afloop ook nog een heerlijk verrassingsfeestje voor haar, ik heb genoten!

Last few weeks I was busy sewing a present for Sandra, who turned 40 yesterday. I know she loves Japanese fabrics, the applique was waiting for a previous present for her which never came alive and when she told me in November she loved this pattern too the plan was made. But then make it. I ordered more zippers on the meter and of I went. It went much quicker than the last one!
Yesterday I went to the shop to give her her present and to make plans for the new teaching and quilting season (September...) We had a lovely day with lots of good ideas and of course cake for her birthday. 
Did you see her new Savanna's Star sew along? It is a fun project and I was going to join in, but... with all those plans we made for the new season, I think I need my time otherwise... or... shall I do all? I did finish a few tops lately... those need machine quilting but I can only do a bit at a time anyway...
Afterwards we were invited for a surprise party and we had a lovely time.

3 opmerkingen:

Phyllis zei

Het tasje is enig en zooooo handig. Zal Sandra veel plezier aan beleven!

Lori zei

What a beautiful bag! Love all the compartments!!

Jedidja zei

Mooi tasje! Heel leuk cadeau toch?!