dinsdag 28 mei 2013

Verbouwing

Herinneren jullie je nog mijn Op Stap map? Hij wordt te klein voor mijn applicatie garens. Maar omdat ik hem nog zo mooi vindt en geaag gebruik heb ik een oplossing bedacht. In plaats van een nieuwe map te maken ben ik aan het verbouwen gegaan. Ik heb een los deel met klosjesvakken gemaakt en deze met knoopsgaten en knopen aan de map zelf gezet. Kan altijd weer losgekoppeld worden! Wat vind je er van?
Do you remember On the Road? I had too many spools with applique thread. But since I still love it and because it is still beautiful too I decided to not make a new bag but rebuild it. I made an extra pouch which I joined with buttonholes and buttons so it can be replaced any time. What do you think?

10 opmerkingen:

Phyllis zei

Handig, zeg! Goed bedacht & gemaakt & wat een lieve knoopjes!

joke leijenaar zei

O super das handig ga de mijne ook verbouwen.

marion zei

heel slim.........

Lori zei

That is so cute and convenient!!

Doortje Dartel zei

Wat vreemd dat het voor jou te klein is geworden :))
Je hebt een super oplossing bedacht.

Gerda zei

Crea Bea weer, goed bedacht hoor!!

Gerda zei

Crea Bea hoor, goed bedacht!!

AnneClaudine zei

Slimme oplossing. Zo hoef je inderdaad geen nieuwe map te maken. Een slimme meid, gebruikt haar tijd! (bij voorkeur voor quilten... ;-)) )

Wilma Kuin zei

Slimme dame!!

Good Old Household zei

Welja.. dat is Jantine weer.. ;o)

'Struggle' ik nog steeds met de opstap van de 'Op Stap'..

Ik vind het een super idee!