maandag 25 maart 2013

Broederband

Sttt... ik lees, kom binnenkort bij jullie terug, maar eerst moet mijn boek uit..
Kennen jullie deze schrijver, John Flanagan? Hij schreef eerst de serie "De grijze jager", 11 boeken (!) en dit is de volgende serie... zo gaaf! Tienerboeken, maar daar hou ik van... (a la Thea Beckman)

Sttt...I am reading, I will be back to you soon, but want to finish this book first...
Do you know this writer, John Flanagan? He wrote RAnger's apprentice first with 11 books and now unto the Brotherband. I really, really love those teen agers books!

6 opmerkingen:

quilting Jeannet zei

Jantine, hier is het ook Stttt.......ik lees namelijk hetzlefde boek, wat is tie leuheuk.......gauw verder lezen, en dan op naar deel twee......

marion zei

zoonlief heeft hem al uit....... spannend..........

quiltlodge gerda zei

Veel plezier! Korte reactie want ik wil je kostbare leestijd niet verspillen. ;)

Mistea zei

Sounds like you've found a good story.

Enjoy the story.

Aritha zei

Ik heb hem gereseveerd bij de bieb!

Sandra zei

Ik ken het niet maar ben blij voor je dat je zo heerlijk in dat boek bent gedoken, dat is genieten!