dinsdag 26 maart 2013

Anne Handbag



Voor de tassenclub van The Stitch Cottage naaide ik de afgelopen weken deze heerlijke vrolijke lentetas. Het patroon heet The Anne Handbag. Is die niet leuk??? Ik werd al vrolijk van het naaien!
Vanaf nu is het pakket voor deze tas te koop, ook als je niet lid wordt van de tassenclub, volgens mij precies wat je nodig hebt om een lente gevoel te krijgen, zelfs als het buiten nog koud is.
I made this happy bag a few weeks ago for the bag club from The Stitch Cottage . It is called The Anne Handbag. Isn't it a beauty? Sewing it made me very happy!
At The Stitch Cottage you can get the kit for this bag, even when you are not a bag club member. I think it is just what you need to get a springy feeling, even if it is still sooo cold outside.

8 opmerkingen:

Lize zei

Wowie! Wat een mooie tas zeg! Daar word ik vrolijk van, ja hoor!

Mistea zei

She is gorgeous. Love those fabrics together and all the little details.
Sure looks like you're ready for spring.

bevkimmel zei

Cute, cheerful and spring like. I love the fabric at the top of the bag, and especially the button!

AnneClaudine zei

En of je daar vrolijk van wordt!

groet,
Anne Claudine

marion zei

heel erg leuk die tas, die zou iedereen een moeten hebben

quilting Jeannet zei

Hij is inderdaad wel heel erg leuk!

Nardy zei

Wat een ontzettend leuke tas!

Lori zei

Very cute! Love the fabric you used!