zondag 24 februari 2013

Oud!!!

Mijn "oude" naaimachine heeft besloten dat zij nu echt oud is, nu ik een nieuwe heb gekocht. Middenin een project ging ze steken overslaan. Na een beurt gaat dat goed maar moet de spanning bijna op 0 om nog een mooi applicatiesteekje te krijgen. Grrrr... ik had ze zo graag nog een poosje  naast elkaar gebruikt, mijn nieuwe is veel te groot en te zwaar om mee te nemen....
My "old" sewing machine has decided she is getting really old now that I bought a new one. In the middle of a project she started skipping stitches. After maintenance she doesn't skip stitches anymore, but now the tension has to go almost to 0 to get a proper applique stitch.
Grrr... I would have loved to use both for a while since my new one is far too big and heavy to take with me...

4 opmerkingen:

Lori zei

Oh shoot! That's too bad and quite annoying. Sorry.

Phyllis zei

Ze is gewoon jaloers!

Jedidja zei

Dat kun je een bejaarde naaimachine niet kwalijk nemen. Wel jammer.

Aline zei

Dat is dus een tegenvaller, maar ja, wat Jedidja zegt is waar!