maandag 14 januari 2013

Een nieuw jaar, nieuwe kansen ;-)

Als ik één voornemen heb voor dit jaar is het minder Facebook, blogs en andere computerzaken en meer naai tijd. Zou het lukken? Ik heb in ieder geval deze twee eerste weken een goede start gemaakt. Twee tops af, Bonnies mysterie bijna af en nu eindelijk tijd om te machine quilten. Dat laatste doe ik op zolder, ver van mijn gezin, dus daarvoor is altijd minder tijd.
Wat vind je van dit quilt patroon?

When I have one new year resolution it is less time on Facebook  blogs and other computer stuff and more sewing time? Will I manage? I made a good start these first weeks. Finished two tops and almost finished Bonnie's mystery, so I have finally time to quilt. Since I machine quilt in my attic sewing room, far from the family, so there is not always time for it. 
But I made a start today, what do you think?

7 opmerkingen:

Phyllis zei

Goed voornemen, je hebt gelijk! En leuk quiltpatroon, doen!

quiltlodge gerda zei

Dat voornemen had ik nou ook. Maar ik ben er in november al mee begonnen en het bevalt goed! Dus hopelijk gaat het jou ook lukken.

Hubertine zei

Een goed streven! Ik heb vorig jaar sowieso al minder geblogd, maar daardoor nog niet meer af........:( Maar nu wel mijn EasyStreet-top!!

Doortje Dartel zei

Dat is een goed streven. De start is gemaakt :)

Mistea zei

Great start - lovely colours.
The internet sure can eat a lot of time and provide lots of new project ideas to distract us.
Enjoy your sewing time.

marion zei

wat een goed voornemen..........

Aline zei

Mooi zeg en wat een goed voornemen. Succes!