maandag 24 december 2012

Zooitje

Zo zag pas de omgeving van mijn naaimachine er uit. Nou, je begrijpt, dat werkt niet meer lekker. Onjdanks dat het voor mij precies duidelijk was wat wat was. Ik kreeg er een chaotisch gevoel van. Dus heb ik de koe bij de horens gevat en al die kleine klusjes eerst maar eens gedaan. Zoals naadjes stikken in kledingstukken, gaatje stoppen, knoopsgaten en tunneltjes naaien, touwtjes door de zakjes rijgen en van stapels blokken rijen blokken maken die genummerd zijn, zodat de quilt zo in elkaar kon.
This was what my sewing machine surroundings looked like a few weeks ago. You can guess that didn't work, even though I knew exactly what was what and what to do with what. It made me feel chaotic anyway. So I grabbed myself and made me doing all those small jobs, like mending, sewing button holes and pulling cords and make that pile of blocks into a quilt top.

Kijk, deze zakjes stonden al anderhalf jaar op mijn lijstje om te maken, te gebruiken bij het bewaren van onderdelen van spelletjes. Toen pas mijn lockmachine op tafel stond (toen ik die rok naaide), heb ik deze er ook gelijk onderdoor gehaald.
Nu is het weer een stuk leger en kan ik weer lekker werken.
Look, those little bags were on my list for ages. When I had my locker (overlocker?) on the table recently for my skirt, I finally got to making those bags to. We use them for keeping parts of games in...
Now it is a lot emptier again and it feels much better!

3 opmerkingen:

Doortje Dartel zei

Wat geeft dat een lekker gevoel he!

Anneke zei

heel goed, dat ruimt lekker op, geeft een goed gevoel én je houdt er handige spulletjes aan over.
fijne kerstdagen!

Cybele's patch zei

Zo ziet het er hier ook uit. En ik kom maar niet aan opruimen toe. Na de kerstdagen ook maar weer eens de koe bij de horens vatten.
Fijne Kerstdagen voor jou en je gezin!