maandag 10 december 2012

Easy Street stap 2

Bijna had ik het gehaald donderdag... nog maar een paar witte driehoekjes en de boel strijken. Toen was het op en ben ik naar bed gegaan, om pas vanavond weer even achter de machine te kruipen voor die laatste driehoekjes.
Maar hier zijn ze dan, een stuk of 70. Ik geloof dat 64 de helft was? Maar inmiddels weet ik niet meer of ik nou de helft, twee derde of driekwart zou doen, dus ik neem hier genoegen mee en zie aan het eind wel of ik er nog meer moet maken.
I almost reached my deadline last Thursday... only a few white wings and the ironing. But then my body said it was time to quit and I went to bed, only to get back at my machine tonight.
But here they are, about 70. I think 64 was the half amount. I don't know any more whether to make half, two third or three quarters, so I count this as enough for now and will see were it ends.

5 opmerkingen:

http://tubakk.blogg.no/ zei

So clever to make just half of the blocks. I didn't think of it at all.

Mary zei

I did that with Orca Bay - only made half the blocks and wound up getting confused as to how many I should be sewing. This time I am going all out and doing the whole thing.

marion zei

wow wat goed van je

Aline zei

70! Ijverig hoor!

Sandra B zei

Your patches look fantastic. Clue 4 is nearly here – woo hoo!