woensdag 21 november 2012

Werkplaats Urban

Hier en daar vind ik gelukkig tijd om wat te naaien. Nog steeds ben ik hard aan het werk om te proberen het een en ander aan dozen leeg te maken, lees quilts af te naaien. Dat gaat prima, ware het niet dat er steeds weer nieuwe projecten als babycadeautjes tussendoor komen gefietst. Terwijl ik hiermee bezig ben heb ik een bak met kleine vierkantjes naast me staan om te dienen als leader-ender project. In plaats van het werk weg te trekken vanonder mijn machine en dan de draden af te knippen, leid ik twee lapjes onder mijn machine door. Zo sla ik twee vliegen in één klap. Geen lange draden en een extra quilt. Op deze manier heb ik al deze 9-patches genaaid! Zomaar bijna een tweede quilt zonder er apart voor te gaan zitten!
Fortunately I do find time to sew every now and then. I am still working on emptying some of those plastic containers in my sewing room, read: finishing some quilt tops. I am doing fine, even though every now and then another baby in the family presents itself and needs a quilt. While I am sewing on all those to finish projects I do keep a leader-ender project near. This is how I managed to sew all those nine patch blocks in the last 2 month! Another quilt without taking the time to sew this one...

14 opmerkingen:

Lori zei

Very nice Jantine!!

conny's quilts zei

Wat een leuk idee, zou je misschien kunnen laten zien hoe je dat doet?Het levert je prachtige blokken op!

Jedidja zei

En nog mooi ook!

http://showmeastorie.blogspot.nl/

Anneke zei

heb het doorgelezen om te snappen wat je bedoelt, maar ik geloof dat ik het snap...

Ieke zei

Wat een leuke blokken zeg!

marcella zei

mooie blokken, ben benieuwd wat je in de tussenblokken gaat doen

Wilma Kuin zei

Mooi hoor,... nu nog even naar het linkje,...

Mistea zei

Love those colours.

Admire your ability to work on those little blocks while focusing on finishing bigger projects.

Enjoy your sewing moments.

marion zei

wat een mooie blokken , en slim

Danielle zei

Ziet er goed uit, heb alleen geen flauw idee hoe zoiets in zijn werking gaat.

Phyllis zei

Handig! Wat zijn het leuke blokken geworden. En hoe nu verder??

Doortje Dartel zei

Ben benieuwd wat je er tussen gaat doen.

Hubertine zei

Goed hoor! Ziet er leuk uit! Ik heb inmiddels ook een bak met vierkantjes van 1,5" naast de "machien" staan. Als je nog wat van restjes af wil?

marijke's crea zei

Wat een mooie blokken zijn dit geworden en zooo leuk van kleur super!
groetjes van Marijke