Over mij

Mijn foto
Geboren in 1972, gelukkig getrouwd, Christen, en moeder van Esther(1997), Lucas(1999) en David(2003). We wonen in Ypenburg, Den Haag, zijn actief in de Havenkerk (Schilderswijk), ik werk één dag in de week als juf op een basisschool en daarnaast geef ik quiltles.

donderdag 25 oktober 2012

Oeps

Als je gaat free motion quilten met het transport nog aan dan worden je steken wel ineens erg groot, dat wordt tornen vanavond...
If you start free motion quilting and forget to lower the dogfeet, your stitches will get far too big. That will be me and a seamripper tonight...


7 opmerkingen:

Ineke Hulzebos zei

Kom hier toevallig langs en ben helemaal weg van je blog. Ben nu 1 van je volgers geworden ;-)
Succes met tornen.
Groetjes, Ineke

Handmade by Mai zei

Die grote steken van jou kan ik op de foto niet goed zien, maar succes vanavond.

Aline zei

Jammer, jammer. Succes met lospeuteren!

Doortje Dartel zei

grrr werk aan de winkel

Good Old Household zei

Geen idee waar je het over hebt. Alleen dat tornen, dat dan weer wel... Succes!

quiltlodge gerda zei

Oei, dat wordt ff doorbijten vanavond, maar gelukkig zijn het grote steken die je uit moet halen ;)

Gerreke zei

Nou sorry maar ik vind het best leuk staan eigenlijk. Maar daar Benin leek voor denk ik?