woensdag 31 oktober 2012

Easy Street

Heb je het al gezien, Bonnie gaat weer met een mysterie quilt beginnen. Een paar jaar geleden deed ze er een aantal in een jaar, nu alleen nog in november/december. Dus als ze het doet, dan moet ik van mijzelf meedoen. Vorig jaar sloeg ik over, dit jaar kan ik de verleiding van de quilt en mijn quiltvriendinnen die mij proberen over te halen, niet weerstaan.
De benodigdheden staan weer online, ze belooft dat het minder werk zal zijn dan de afgelopen twee jaren. Dus... ze begint 23 november, dus nog tijd zat om te bedenken welke kleuren ik zal gaan kiezen, in ieder geval niet het turquoise en groen van haar, want dan moet ik stofjes gaan kopen want die kleuren heb ik niet (zoveel) en ik wil juist een gat in mijn stoffenvoorraad slaan. Doe je ook mee? Alle informatie vind je hier.
Dit you see it, Bonnie will start her new mystery soon. She used to do several a year when she started, but right now it is only in November/December. So if she does it, I have to join, I really love those mysteries. Last year I skipped, this year I can't resist the quilt nor my quilting buddy's who really try to get me in.
The requirements are on-line, she promises it will be less work then the last two years. So... she will start the 23rd of November, ample time to find my fabrics. It won't be turquoise or green, it would mean I would have to go and buy them, since I don't have (so much) in those colours and I really want to make a dent in my stash! So, are you in too? You can all information here.

2 opmerkingen:

Good Old Household zei

Euhh.. hoe leuk ik hem/het/haar ook vind... Ik moet nu toch echt eerst eens 'Op Stap'! ;o)

Gert zei

Ik doe niet mee aan deze mysterie, maar volg natuurlijk graag jouw vorderingen. Ik ben benieuwd wat voor moois het gaat worden, alvast veel plezier gewenst.