maandag 13 augustus 2012

Stoer!

Net voor de vakantie werd ik benaderd door Susan van Pocket Change. Zij vond mijn quilts mooi en vroeg of zij iets over mijn blog mochten vertellen op hun weblog. Nadat ik eerst goed gekeken had of het niet om spam ging, nee dus, voelde ik me wel zeer vereerd en heb ik mijn best gedaan om een leuke collage te maken die mijn blog goed vertegenwoordigde en er een verhaaltje bij geschreven.
Tijdens mijn vakantie ging hun verhaal in de lucht, kijk maar. Het is een leuke blog die verwijst naar allerlei leuke weblogs op gebied van creativiteit en inrichting.

Just before I went on holiday Susan from Pocket Change contacted me. She liked my quilts and asked if she could feature my blog. After I checked whether or not it was spam, I felt very honored and tried to make a collage and wrote a little story to represent my weblog.
While I was on holiday there story went up, go have a look. It is a nice blog to explore since it shows all kinds of web logs in the artistic department!

5 opmerkingen:

Annemarie zei

Wat leuk Jantine, een felicitatie waard dacht ik zo! Groetjes, Annemarie

Cisca zei

Dat ziet er leuk uit, Jantine. Wat een eer, gefeliciteerd!
Groetjes, Cisca

marcella zei

prachtige collage en je staat er goed op! ik wist niet dat je al zo lang blogt.

Heidi Kuijer zei

Gefeliciteerd Jantine! Echt een eer en een mooie collage gemaakt.

Heb je een goede vakantie gehad? De laastste dagen en dan gaan de kinderen weer naar school. Heb je nog leuke dingen voor de paar dagen over nog van de zomervakantie?

Groetjes,
Heidi

marijke's crea zei

Leuk Jantine!
groetjes Marijke