woensdag 22 augustus 2012

Inspiratie

In Birmingham was het geweldig! Ik heb drie dagen mijn ogen uitgekeken en nog het idee dat ik niet alles heb gezien. Mijn koffer was de terugweg een hoop zwaarder dan de heenweg, veel stof en andere handigheidjes en deze heerlijke stapel boeken.
I had a lovely time in Birmingham. I wandered around for three days and still feel like I haven't seen eveything. My suitcase was much heavier on my way back home, lots of fabric and other notions and those beautiful books.


8 opmerkingen:

Quiltendewilma zei

Welkom terug!! Je zal nu wel heel wat inspiratie opdoen,...

Annemarie zei

Ben jaloers op je hoor, wat een super uitje! Prachtige quiltboeken vol met inspiratie heb je meegenomen. Gaan we vast wat uit terugzien komende tijd. Groetjes, Annemarie

marion zei

heel heel heel veel lees en kijkplizer

Anneke zei

wat een heerlijk extra zo na je vakantie! nu nog nagenieten.

Phyllis zei

Heerlijk he, al die boeken? En stofjes?!

Jedidja zei

Echt leuk joh!

Ageeth Dorsman zei

Ik denk, dat je hoofd nu ook een stuk
zwaarder is dan voor Birmingham, zo
vol met inspiratie zul je zitten!
Het moet ongetwijfeld heerlijk zijn
geweest, en wat een leuke boeken heb
je gescoord.
Groetjes van Ageeth

Doortje Dartel zei

Dit was zeker nog maar een klein gedeelte van de inkopen?