donderdag 30 augustus 2012

Dresden Medaillon




Vorig jaar maakte ik deze schitterende quilt, de Dresden Medaillon. Zelf ben ik er nog steeds heel blij mee. Ik ben nog aan het quilten met de hand, ook dat is een heerlijk proces en in de zomer heb ik eindelijk weer een heel stuk kunnen doen.

Deze prachtige quilt is de basis voor de vervolgcursus na de basiscursus patchwork (sampler quilt). Ook dit jaar staat deze cursus weer op de programma bij The Stitch Cottage in Den Haag. Er zijn nog plekjes vrij, kom je ook meedoen?
De cursus is op maandagochtend op 24 september/ 8 oktober / 5 november / 26 november & 17 december 2012 van 10 uur tot 12.30 uur. Inschrijven kan via de winkel (klik op de link)

11 opmerkingen:

Quiltendewilma zei

Hij is inderdaad prachtig!!! Het doorpitten met de hand is zo mooi,... en ik vind het ook steeds leuker worden om te doen,.. lekekr ontspannend,..

Succes met de plekjes opvullen,..

Rosa zei

It`s beautiful and love your fabrics choice!

Lori zei

Wow! I love this quilt and love the colors!!

inge zei

wat een prachtige quilt!

Jedidja zei

Waarom heet het Dresden medaillon? Heeft het iets met de stad Dresden te maken dan? Geweldig plaid/quilt.

els b zei

Prachtige quilt en heel mooie kleuren. ik ben ook gek op deze kleur stofjes. Hoe groot is de quilt? Ik denk erover om op cursus te komen.
Groetjes, Els Bakker

Doortje Dartel zei

Je hebt eer van je werk. Ook echt jou kleur.

Shirley zei

Mooi hor, ik ben benieuwd hoe je het witte vlak gaat opvullen

Gerda zei

Mooie quilt hoor! Ik heb'm vorige week 'live' in de winkel gezien. Succes met quilten

Daniëlle zei

Heerlijk om aan zo'n quilt te prikken he?! Nog veel quiltplezier, liefs, Daniëlle

Terray zei

In één woord voor deze quilt

PRACHTIG!!!!!

Van deze serie stofjes heb ik trouwens vanavond een affe top gemaakt. (binnenkort op mijn weblog) leuk om te zien dat er door iemand anders heel iets anders van dezelfde stofjes gemaakt worden.

Groetjes
Tertia