dinsdag 28 augustus 2012

Bloemen

De hele zomer heb ik mijn hexagonnen doosje mee gesjouwd, mee naar Roemenië, mee naar Birmingham. Af en toe reeg ik wat kartonnetjes om, maar veel gebeurde er niet. Tot gisteravond, toen heb ik er tijdens de korfbal en de weer reuzegezellige bee zowaar zomaar vier in elkaar gezet! Het is wel duidelijk dat ik na twee weken opruimen in huis weer wat ruimte in mijn hoofd krijg voor andere dingen! Ik ga lekker naaien vandaag ;-).
I took my box with hexagons with me throughout the summer. It went to Romania and Birmingham. I did cover some cartons, but not much. Until last night, when I made 4 while waiting at the korfbal and chatting away at our lovely bee. It is obvious that after two weeks of tidying the house, my head gets more empty to, time for other activities. I am going to take a sewing day today ;-).

5 opmerkingen:

Wietskes Quilts zei

Opruimen is altijd nuttig, ik ben er vandaag ook mee begonnen. Goh wat heb je dan toch een hoop ideetjes en lapjes....

Succes verder

groetjes

Wietske

Ieke zei

Lieve bloemetjes zeg! En ik ken dat wel dat je een projectje overal mee naartoe sleept, maar er weinig mee doet. Heb ik ook weleens last van ;-)

groetjes,
Ieke

Jedidja zei

Ruimte in je hoofd is zo belangrijk! Is het naaien gelukt.

Lori zei

Lovely portable project!

Aline zei

Erg mooi zeg, en dat zomaar 'even'...