dinsdag 10 juli 2012

Vakantie

Ha mensen, er zijn honderdduizend dingen die ik met jullie wil delen, maar ik kan er de rust niet voor vinden. Dus heb ik besloten dat ik voorlopig vakantie hou door ook mijn blog even uit mijn hoofd te zetten. Ergens in Augustus zie je me weer terug!

Hi all, there are lots of things I want to share with you, but I can't find the piece to do it. That made me decide that with the school holidays that have started, I will take a blog break too. I will be back somewhere in August!

6 opmerkingen:

Wietskes Quilts zei

Heel begrijpelijk en je kunt er geen betere tijd voor nemen dan de zomerperiode. Zorg dat de drukte die nu in je hoofd zit er uit verdwijnt. Daar heb je tijd voor nodig en het is goed om die te nemen.

Sterkte en succes. Komt goed.

Groetjes

Wietske

Ageeth Dorsman zei

Je hebt helemaal gelijk! Soms heb je
inderdaad zoveel tegelijk aan je hoofd, dat het heel verfrissend is om
wat afstand te scheppen en zowel gees-
telijk als lichamelijk vakantie te
nemen! Geniet van je rust.
Groetjes van Ageeth

Mistea zei

Enjoy your break.

Gert zei

Geniet lekker van je vakantie, en rust lekker uit. Er zijn belangrijker zaken in het leven dan bloggen ;-)

Sandra zei

Geniet van je vakantie & tot na de blog break :0)
Liefs

marion zei

heel veel plezier!!!!!!!