vrijdag 1 juni 2012

Sampler Quilts

Twee jaar geleden begon ik met de cursus Sampler Quilt, een uitgebreide basiscursus. Langzamerhand krijg ik steeds meer foto's binnen van tops die af zijn of quilts die helemaal klaar zijn. Ik vind het echt geweldig hoe hetzelfde patroon met verschillende kleurkeuzes zulke verschillende quilts worden.
Op deze collage zijn ze samen te zien, maar bij het tabblad Sampler Quilts kun je alle quilts uitgebreid bewonderen. Door er op te klikken worden ze nog groter. Heb jij ook mee gedaan en heb ik je foto nog niet, stuur hem dan maar snel (e-mailadres bij profiel), dan komt hij er bij.

Since two years I teach the Sampler Quilt, an extensive starters patchwork class. Slowly pictures of finished tops and quilts start to fill my mailbox and folder. I am amazed every time how the same pattern with other colours makes a complete different quilt.
On this picture you see quite a few of them together, on the page Sampler quilts you can find all those quilts separately and if you click on them they will enlarge!

P.S. Wil je deze quilt ook maken? Het patroon is te koop bij The Stitch Cottage.

8 opmerkingen:

mieke zei

Leuk hoor, een mooie variatie.

DebbieM zei

Beautiful Quilts, Jantine.

Phyllis zei

Wat leuk! Zoveel verschillende quilts van 1 patroon!

Margreet zei

Ontzettend leuk om te zien, dat je van één patroon zoveel verschillende quilts kunt krijgen! Ik vind ze stuk voor stuk prachtig !

Cybele's patch zei

Leuk al die verschillende effecten te zien.

Monique zei

Wat zijn ze allemaal mooi hé?

Vooral die van Nicolet en Diana spreken me erg aan. Prachtig!

Aline zei

Mooi zeg, allemaal!

Just-Do zei

Wat een mooie quilts. Het is zo leuk om te zien hoe groot de verschillen kunnen zijn door alleen de kleuren te veranderen. Wat zul jij trots zijn!