maandag 25 juni 2012

Kussensloop


Tjonge, die laatste weken voor een zomervakantie wordt een mens echt geleefd! Ik heb zo geprobeerd om de agenda expres een beetje leeg te houden en nog zit hij vol. Kind 1 dit, kind 2 dat, kind 3 zus, werk zo... Maar goed, dat geeft niet, onze zomervakantie staat aan de deur en dat wordt een heerlijke relax vakantie met tijd om lekker te naaien!
Al een paar jaar geleden maakte ik voor dochterlief twee dekbedhoezen van lekker vrolijke stof. Het kussensloop dat daar bij zou moeten komen, kwam er maar niet. De cirkelstof ging per ongeluk mee in een tas stoffen voor mijn zusje en voor het weer terug in dit huishouden was beland duurde even, want ze woont niet naast de deur.
Maar vorige week is het dan eindelijk gelukt, een bijpassend kussensloop. En wat is dat weinig werk, in nog geen uur was het gepiept!

Oh my, those weeks before the school year finishes always get hectic, even when you try to keep the diary empty. But well, a few more weeks and we have 6 (7) weeks off with lots of time to relax and sewing time too.
A few years ago I made my daughter two duvet covers. Somehow the matching pillow case never got made. The circle fabric disappeared, accidentally put in a bag full of fabrics for my sister, who doesn't live close, so getting it back in this house took a while.  But last week I finally got to it and now I am wondering why it took me sooo long to get started, sewing the

9 opmerkingen:

Monique zei

Och heden.. doet me denken aan een afspraak die ik nog moet maken.. ;o)

Vind je het ook niet gewéldig om zo hier en daar zelf huiselijke benodigdheden in elkaar te naaien?

mieke zei

Een leuke vrolijke sloop.
Kan ze eindelijk ' lekker ' slapen !

Margeeth zei

Bekend stofje, van die blauw-gele woonwinkel?

Mistea zei

These pillow cases look beautiful - Lovely colours to brighten the days.
Enjoy

Just-Do zei

Zo herkenbaar die drukte voordat de vakantie begint.
Wat is die cirkelstof ontzettend leuk en vrolijk. Kan niet anders dan dat je dan goedgemutst wakker wordt!

marijke's crea zei

Wat een vrolijke kleurtjes voor deze leuke slopen!
groetjes Marijke

Aline zei

Wat een vrolijke kleuren! Idd, volle agenda's!

marion zei

leuke stofjes en toch vind ik het superknap van je, ik heb altijd ruzie met de naaimachine......

Annemarie zei

Dat ziet er heel vrolijk uit! Wat zal je dochter nu heerlijk slapen!
Groetjes, Annemarie