dinsdag 1 mei 2012

Stroken naaien

Dacht dat ik jullie maar even moest laten weten dat ik zelf ook nog naai af en toe ;-). Wat dat betreft keen ik uit naar de vakantie, dan doe ik op een of andere manier altijd veel meer! (en de jongens zijn twee weken vrij, dus dat beloofd nog wat!)
Deze stroken kunnen weer gesorteerd worden, ik bewaar altijd alles van dezelfde breedte in een doos. Voor dit project had ik allemaal verschillende breedtes nodig. De blokken die ik maakte van deze blokken zijn al bijna een top, dus de foto van de top volgt hopelijk snel!
Thought I would check in to show I do sew every now and then ;-). I love holidays, somehow I always manage to sew a lot more! (And the boys are off for two weeks, so that is promising)
Those strips can be sorted and put away in the right bins. I keep them size by size, but sometimes I need strips from several sizes for a project. The blocks I made are almost another quilt top, so I hope to be back with a picture soon.

3 opmerkingen:

Aline zei

Kom maar op met die foto's dan, tzt

mieke zei

Ben benieuwd.

marijke's crea zei

Ha Jantine,
Ja kijk dat bedoel ik nu.... daar wordt ik nu erg nieuwsgierig van... hihi!
groetjes Marijke