zondag 6 mei 2012

Stoftherapie

Vandaag is een moeilijke dag. Mijn schoonvader is Thuis geroepen...
Met mijn DH naar zijn ouderlijk huis was wat stoftherapie aan de orde. (2 uur rijden hier vandaan; de kids meenemen vond ik geen optie, we zijn er gisteren nog geweest, dus bleef ik alleen met de kids achter)
Met een goed doel voor ogen (een nieuwe baby in mijn omgeving) ben ik aan een nieuw quiltje begonnen...

Today is a difficult day. My father in law is called Home... 
With my DH to his parents house I needed some fabric therapy. (a 2 hour drive from here and I thought taking the kids wasn't an option, we were there just yesterday) 
 With a good reason (a new baby in my neighbourhood) I started a new quilt.

16 opmerkingen:

inge zei

mijn oprechte deelneming!

anneke zei

gecondoleerd, Jantine! Wat een verdriet om jullie (schoon)vader en opa te moeten loslaten.
Heel veel sterkte de komende dagen.

AnneClaudine zei

Gecondoleerd met het verlies van je schoonvader. Heel veel sterkte voor jou en allen die je lief zijn.

Cybele's patch zei

Veel sterkte voor jullie gezin met de verwerking van dit verdriet.

Annemarie zei

Gecondoleerd met het verlies van jullie (schoon)vader en opa. Ik hoop dat je er troost uit mag vinden dat hij Thuis is gekomen. Maar het verdriet blijft en ik wens jullie daar veel sterkte bij. Groetjes, Annemarie

A3jana zei

Gecondoleerd Jantine.
Veel sterkte voor de komende dagen voor jullie allen.

YKO zei

Gecondoleerd Jantine en heel veel sterkte gewenst voor de komende tijd samen met je man en kinderen

Groet
Ineke

Lori zei

I'm so sorry Jantine. Please give everyone my condolences.

Jedidja zei

Gecondoleerd Jantine, wat erg voor jullie!

Gert zei

Lees nu pas het bericht. Gecondoleerd met dit verlies, en sterkte in deze moeilijke tijd.

marion zei

gecondoleerd, sterkte en alle liefde

Marie-Thérèse zei

Ook van mij gecondoleerd en veel sterkte voor jullie allemaal.

marijke's crea zei

Gecondoleerd, moge vele goede herinneringen je omringen!
groetjes Marijke

quilting Jeannet zei

Ik lees het ook nu pas Jantine en moest even nadenken, thuis geroepen? Maar begrijp nu wat je bedoelt, ik wens jullie sterkte in deze tijd.

Kris zei

So sad to hear about your father in law. Hope the fabric therapy helped.

Craftluver Marianna zei

Gecondoleerd met het verlies van je schoonvader. Dat jullie het samen een goed plekje mogen kunnen geven!