woensdag 30 mei 2012

Op stap foto's 4


Wietske bestelde kort geleden bij mij het patroon van Op Stap en binnen de kortste keren kreeg ik de volgende foto's toegestuurd. Ze vermeldt daarbij dat ze nog een beginner is en dat het dankzij een welwilllende meedenkende man is gelukt. Wat wil je nog meer?
De foto van de binnenkant is het meest kleurecht. Knap gedaan Wietske!

Wietske ordered my pattern Op Stap a short time ago and quite soon afterwards I found those pictures in my e-mail. She told me she was just a beginner and thanks to a well willing husband she managed to get it all together, isn't it great?
The picture of the inside is most colour real! Well done, Wietske!

8 opmerkingen:

Rosa zei

Yes,it`s awesome!

Phyllis zei

Wat knap! Ben zelf altijd wat onhandig met dit soort projecten (weinig geduld ook, denk ik). Mijn man denkt ook altijd mee:"Is het niet weer tijd voor een kopje koffie?"
:-)!

Hubertine zei

Goed hoor!! Heerlijk zo'n meedenkende man!!
(maar niet altijd ;o) )

mieke zei

Ziet er leuk uit.

Phebe and Jane zei

Wat knap gemaakt.
Groeten,
Marian

Monique zei

Dus als zij het kan... ;o)

Heb heel braaf gister eindelijk het pakket erbij gepakt, maar las op de eerste pagina al dat er veel spelden nodig zijn? Die ga ik eerst maar even regelen ;o) Heb zo'n zin om er aan te gaan beginnen! Maar eerst mijn kleine quiltje af. Dan ga ik voor de volle 100% 'Op Stap'!

Teresa zei

It's such a wonderful pattern Jantine. I use mine ALL the time xx

Wietskes Quilts zei

hoi Jantine,

Enig om al die reacties te lezen. Nu heb ik ook mijn eigen blog en kan ik meedoen aan al die leuke dingen in de quiltwereld.
Ik ga er denk ik erg van genieten.

groetjes

Wietske