dinsdag 10 april 2012

Op stap

Zo heette het patroon waar het twee jaar geleden allemaal mee begon. Inmiddels zijn er meer dan 150 exemplaren van dit patroon verkocht! Veel hè? Op mijn Facebook pagina kun je er eentje winnen!
Langzamerhand stromen er bij mij ook foto's binnen van mensen die de map hebben gemaakt. Natuurlijk wil ik die jullie niet onthouden. De komende weken zal ik deze foto's plaatsen, mocht je ook mee willen doen stuur mij dan je foto's en je komt er ook bij! Ik ga op mijn website ook een aparte pagina voor jullie maken!
Op stap was the name of the pattern that started it all, about 2 years ago. In the meantime I sold more then 150, isn't that amazing? Very soon the English pattern will be available too! (just have to do some revisions after Teresa's feedback) 
I am receiving pictures of people who finished the folder and love to share it with all of you. So the next few weeks you will find pictures on this blog. I will make a separate page om my web site too!
 

4 opmerkingen:

Josee zei

Vooral ook door de kleurstelling is het zo'n leuke map. Dat ie handig is, komt door de indeling!

Monique zei

Love, love, love, love, LOVE this pattern!!

Oh.. enne.. nog twee nachtjes slapen..

Teresa zei

This is such a wonderful pattern. I use mine ALL the time and take it everywhere with me...It was perfect for my last retreat xx

Kris zei

Wow! Your pattern did so well! I love it!