zaterdag 28 april 2012

On the Road

It is done!
The English translation of "Op stap",  the pattern for the folder which can hold all your sewing stuff ;-). 

I am very, very grateful for all the help I got from Teresa. I send her my English translation and she did test drive my pattern. She did so well! I just read through both her and my old version last night and was very pleased with the alterations she made. 
I also found out I did make a silly mistake. I changed all the sizes from centimetres in inches, I thought, but it turned out I did in the diagrams, but forgot to do so in the instructions. Thank you for changing them Teresa!
On the other hand I was quite proud of myself too, that I managed to translate my pattern good enough for Teresa to get is sewed together, as she claims without any trouble at all. Enlish was my worse topic in high school, I hardly made it at all.
Go and have a look (<-- click) how she did! Her folder turned out beautiful in blues and I was very happy to hear she uses it every time since she made it.
To celebrate this occasion, I am going to give away one of those patterns. When you leave a comment before the 7th of May, you may just win it. If you don't, it will be available through my website: www.urbanstylejantine.nl


Hoera, de Engelse vertaling van mijn Op stap patroon is klaar. Teresa heeft dit patroon voor mij getest en een aantal zinnen een beetje verbouwd. Ik had wel een stomme fout gemaakt. Ik dacht dat ik alle maten had veranderd in inches, maar dat had ik wel in de snijinstructies en de schema's gedaan, maar niet in de beschrijving. Gelukkig heeft ze daar doorheen gelezen en zonder problemen de map in elkaar kunnen zetten. Daar was ik dan wel weer verbaasd over en trots op! Zeker als je bedenkt dat ik me op het VWO met veel moeite door mijn Engels heen geworsteld heb ;-). Ga maar eens kijken bij Teresa.

17 opmerkingen:

Miranda zei

Congrats ofterwijl gefeliciteerd! Laat nu de buitenlanders maar komen....en succes met de verkoop Jantine.

Sarah zei

OHHHhhhhh

Pick me pick me pick me!!!

YAY - was waiting to hear bout it - I think the Op Stap will be JUST what I need.

Solstitches zei

Congratulations! What a great pattern.
I love this sewing folder and have been looking forward to the English version becoming available.
Margaret

Bertie zei

Je map ziet er prachtig uit! Ja inches daar ben ik eindelijk aan gewend sinds ik patchwork doe dus je bent niet alleen!
Fijn Weekend:)

conny's quilts zei

Super joh, en nu hopelijk lekker verkopen! Geniet van dit succes!

anneke zei

Jantine goes international! :-)
leuk dat je dat zo uitbreidt, kunnen alle engelstaligen en engelslezenden ook meegenieten van je patronen.

Aline zei

Handig, zo'n Teresa. En nodig dus ook! Knap werk joh!

katrien zei

Zag je map al bij Teresa,lieve dame hé.

mieke zei

dat heeft ze mooi gemaakt.
Leuk een eigen patroon.

Sheila zei

You have designed a wonderful folder...please add me to the draw - thank you :)

baukje zei

Het ziet er echt heel leuk en handig uit. Ik wil graag een patroon winnen!

Mistea zei

Congratulations - this is a beautiful and useful project folder.

Enjoy your success.

Handmade by Mai zei

Gefeliciteerd!

Lori zei

Wonderful! Teresa's version is so pretty too!!! I'd love to win.

Cisca zei

Gefeliciteerd, Jantine, je kunt trots zijn. Teresa's map is ook erg mooi in deze kleuren. Wat een leuk idee, dat quilters over de hele wereld je map straks gemaakt zullen hebben!
Groetjes, Cisca

Cybele's patch zei

Gefeliciteerd! Het ziet er leuk uit. Heel veel succes met de verkoop.

Monique zei

YES! Jantine goes overseas! ;o)