Over mij

Mijn foto
Geboren in 1972, gelukkig getrouwd, Christen, en moeder van Esther(1997), Lucas(1999) en David(2003). We wonen in Ypenburg, Den Haag, zijn actief in de Havenkerk (Schilderswijk), ik werk één dag in de week als juf op een basisschool en daarnaast geef ik quiltles.

zondag 1 april 2012

Dubbel Heerlijk!

Oftewel, Double Delight. Zo heette deze mysterie van Bonnie Hunter in 2008. Met veel plezier deed ik mee, maar als top bleef deze quilt lang liggen. Zoals jullie weten ben ik op een missie en moet ik van mijzelf een heleboel projecten proberen af te maken voor ik nieuwe ga beginnen (en o wat heb ik veel plannen en wat is dat moeilijk). Maar het is gelukt, weer een quilt af!
Double Delight was the name of this "Bonnie" mystery in 2008. I loved participating, but after finishing the top, the process stopped. As you might know, I am on a mission to finish as much as possible without starting new projects (Which is very difficult, I can tell you). But I did it, I finished another quilt! 

Het werken aan deze mysterie was heerlijk, het quilten heb ik reuze veel plezier in gehad en het liggen onder deze quilt is ook heerlijk, kijk maar wat er aan de achterkant zit: Een heerlijke zachte rode Snuggles van Moda, geloof me, fluweelzacht! Komt het quilt patroon niet geweldig uit in deze stof?
It was a delight to sew this project, a delight to quilt it but also a delight to snuglle underneath this quilt. I lined it with a real Moda Snuggles in bright red. Soooo velvety soft. And how about it showing the quilting?
 

17 opmerkingen:

Vero zei

heel mooie quilt :)
vero

Judith zei

Absoluut prachtig!

conny's quilts zei

Wat een prachtige quilt is dit geworden, super!

inge zei

heel leuk Jantine, een leuke affo!

soyee zei

Erg mooi geworden Jantine. De achterkantstof lijkt mij heerlijk zacht.

Quiltendewilma zei

Wauw,.. Prachtig!!

Katie zei

Oh my. It looks wonderful. I wish I could say I'd finished my Double Delight but it's still waiting for it's borders.

Sarah zei

Oh I LIKE that quilt.

I think it takes my attention because of the pattern and colour choices. A LOT os work in them.

Well done : o )

Mistea zei

Yay for a finish on your gorgeous quilt.

Enjoy working your way through all those incomplete projects - they sure do feel like new again.

Aline zei

Het is schitterend!!

Gert zei

Oh, wat een beauty is dit geworden! En wat mooi gefotografeerd, zo voor de hooiberg. Gefeliciteerd met dit mooie resultaat.

quilting Jeannet zei

Prachtig Jantine, hoe durfde je het....een mysterie....Brrrr, en ik dacht meteen aan wat Gert hierboven zegt, héél mooi gefotografeerd voor de hooiberg, dacht eest dat het uit een quiltmania kwam of zo.

Lori zei

it is gorgeous! Congrats on finishing this beautiful quilt!!

quiltlodge gerda zei

Goed dat je hem af hebt gemaakt want hij is echt veeeel te leuk om onafgemaakt te blijven liggen. En nu maar lekker genieten van dit prachtige exemplaar!

Monique zei

En oh.. wat is 'ie weer mooi! Vooral het eerste plaatje spreekt me enorm aan.

Heb er weer enorm zin in!

Petra zei

Mooi Jantine! heeft tie al een bestemming of houd het zelf?
Doei Petra

marijke's crea zei

Wat een prachtige quilt!!!!
Goed dat je deze hebt afgemaakt! Vast een die met veel plezier wordt gebruikt door de knuffelzachtheid!
groetjes Marijke