donderdag 1 maart 2012

Urban Style Patronen

Hoera, mijn eigen website online!
www.urbanstylejantine.nl
Op deze website kun je lezen over de cursussen die ik geef en niet te vergeten mijn patronen vinden en bestellen! Alle patronen die ik in het verleden schreef voor The Stitch Cottage patronen, zijn nu verkrijgbaar onder de naam Urban Style Patronen!
Ja, ja, mijn eigen naam! Uiteraard zijn de patronen ook nog steeds verkrijgbaar bij The Stitch Cottage en ben ik Sandra erg dankbaar voor de kans die ze mij gaf door met haar de patronen uit te geven en hoe ze mij nu stimuleert om het zelf te gaan doen, dank je wel Sandra!
Voorlopig zijn de patronen op de website te bestellen door een mailtje aan mij via de website. Aan de Engelse vertaling van de patronen wordt gewerkt. Ik ben nog aan het nadenken over het inrichten van een echte webshop en hoe men uit het buitenland kan betalen. Suggesties en ideeën heel erg welkom!

Hooray, my own website is online!
www.urbanstylejantine.nl 
On this website you can read about the classes I teach and also can you find and order my patterns here. Those patterns have been published before with "The Stitch Cottage patronen" and are still available in The Stitch Cottage
I am very grateful to Sandra for giving me the chance publishing my patterns with her shop and now encouraging me to publish my own! I am working on the English translation and thinking of the best way to accept and get paid foreign orders. If you have any good suggestions, they are very welcome!  

Mijn zwager heeft me geholpen om mijn ideeën voor een logo te verwezenlijken, heel erg bedankt! Mooi hè? Ik ben er erg blij mee.
My brother in law helped me realizing the ideas I had for my own logo, thank you very much! 

Ook is er een nieuw patroon uit, de Sampler Quilt. 
Nadat we deze quilt twee jaar geleden hebben ontworpen als voorbeeld voor de Basiscursus Patchwork en quilten is er veel vraag gekomen naar dit patroon. Daarom hebben we besloten deze quilt ook als patroon uit te geven. Dit patroon is (voorlopig) alleen te koop bij The Stitch Cottage, daar is ook het voorbeeld van de quilt te zien.


I wrote a new pattern too, The Sampler quilt. 
This is the quilt I designed two years ago as the example for my classes Patchwork and quilting. Lots of people asked for the pattern, so we decided to go ahead and favour those wishes. This pattern will also be translated somewhere this spring. It will still be in centimetres though. 

Give away! 
Om het online gaan van mijn website en het uitkomen van dit patroon te vieren geef ik een exemplaar van dit patroon weg. The Stitch Cottage wil graag meedoen met dit feestje en vergroot de feestvreugde door ook nog 2 FQ's beschikbaar te stellen voor de winnaar. Je kunt dit patroon en deze stofjes winnen door een bericht hier achter te laten voor 15 maart.
Wanneer je gewonnen hebt en je hebt dit patroon al omdat je de basiscursus bij me hebt gevolgd, mag je een ander patroon uitkiezen!

Give away! 
To celebrate my new web site and the publishing of this new pattern I will give away an example of this pattern, this will be in Dutch though. To enlarge the festivities, The Stitch Cottage offers two additional FQ's! You can win those by leaving a comment before the 14th of March.

 

55 opmerkingen:

Nardy zei

Jouw website ziet er prachtig uit! Heel veel succes! Groetjes Nardy

Craftluver Marianna zei

Leuk Jantine! Gefeliciteeerd! Etsy schijnt makkelijk te bedienen als eigenaar en dan heb je nog zibbit. Alle twee met regeltjes dat wel! Maar wel met opties voor betalings verkeer, geloof ik. Ben er ook al wat ingedoken, maar ik heb niemand die me stimuleert LOL! Veel succes met je eigen home style!

Miranda zei

He...da's leuk nieuws...en leuk zo je stempel lay-out!Succes met de verkoop Jantine.

marion zei

oooh ik loot graag mee. Ik heb a een paar keer verliefd naar je quilt gekeken maar je woont zo ver weg van mij. Samen met de lapjes een top give away

anneke zei

wat leuk jantine! hartelijk gefeliciteerd hiermee hoor!!

(ik doe niet mee aan de give-away, quilten is voor mij een bij-hobby en je maakt iemand anders er vast nog veel blijer mee)

Mistea zei

OOh how Exciting - Congratulations.
Enjoy your new adventure.

Rennie zei

Gefeliciteerd je blog ziet er gaaf uit. Ik ga je vogen hoor. Wil je mij volgen dan is mijn blogadres http://rennie-stitchinbitch.blogspot.com. Ik ben helemaal weg van jempatroon en dan nog zulke mooie FQ's er bij. Ik doe graag mee voor de Give Away.

janneke zei

hallo jantine, dat ziet er leuk , en een mooie quilt , graag doe ik mee aan de verloting

succes met je winkeltje en een goede verkoop....

gr janneke

Ageeth Dorsman zei

Gefeliciteerd met je nieuwe website,
hij ziet er heel mooi uit! En wat
ontwerp je een prachtige patronen!
Ik had ze nog niet eerder gezien, maar
vind je echt heel mooi (dus ik doe
graag mee aan de verloting).
Groetjes van Ageeth

inge zei

gefeliciteerd met je nieuwe site, ik ga subiet eens kijken!

Hilde zei

Wat een geweldig moment: je eigen bedrijfje starten! Gefeliciteerd! Ik ga je gelijk maar 'volgen'. ;)

Klaske zei

Gefeliciteerd Jantine en heel veel succes!!!
Wat heb je een mooi logo!!

Gert zei

Superleuk dat je eigen website nu online is, en dat je je patronen uit gaat geven. Ik hoop dat het een groot succes gaat worden!

witje zei

Jantine,

Gefeliciteerd met je online website. Doe graag mee voor de give-away

Marja zei

Hallo jantine,

Heel veel succes met Urban Style!
Altijd leuk als mensen met hun talenten aan de slag gaan!

Groet,
Marja

De degelijke huisvrouw zei

Van harte gefeliciteerd met je website. Het ziet er echt geweldig uit.

Gerda zei

Hoi Jantine,

gefeliciteerd met je nieuwe webshop met patronen. Heel veel succes! PS Leuk logo!

Marielle zei

Wat een prachtig logo heb je voor de patronen en de site. Als ik op je nieuwe site ben en dan onder de kop op patronen klik, bij de foto of op de foto, dan ga ik nergens heen, ik kom steeds weer op dezelfde pagina waar ik begon. Alleen als ik op patronen kopen bovenaan klik kan ik de patronen bekijken.

Rosa zei

Congratulations on your webside.You must be very proud.

simone zei

Gefeliciteerd met je nieuwe onderneming, veel succes ermee.

marieke zei

he wat leuk deze stap!

Veel plezier met deze wending in je leven.

gr
marieke

Anoniem zei

succes! Ik heb je quiltmap op stap gemaakt en vind je patronen erg leuk! Groetjes Sandra.

Anoniem zei

Hey Jantine,
Gaaf hoor je eigen website, ziet er goed uit. Proficiat.
Ik blijf je zeker volgen.

Gr. Petra Eijgermans

Janny zei

Gefeliciteerd met de nieuwe patronen shop. Ik doe graag mee aan de give away.
Groetjes, Janny

Petra zei

Ha jantine, professioneel hoor! En je logo is nog beter geworden:-))
Groetjes Petra

A3jana zei

Gefeliciteerd Jantine! Je patronen zijn leuk en die Sampler leuk, fleurig!
Veel suuces met de verkoop van je patronen.

Lori zei

Congratulations Jantine!! That is exciting news and I love your logo!!

quilting Jeannet zei

Gefeliciteerd Jantine! Wat ontzettend leuk van je, en dat zou ik zonder de give away ook gezegd hebben, hartstikke leuk voor je, geniet van je succes.Fijn weekend!

Anoniem zei

Gefeliciteerd Jantine,
Ben op dit moment bezig met je quiltmap op stap.veel succes fijn weekend.
Groetjes Ulie

Judith zei

wat ontzettend leuk, je eigen site! wat zul je trots zijn :-) hopelijk krijg je veeeeeeel bestellingen!
groetjes

Margreet zei

Van harte gefeliciteerd met je eigen webwinkeltje !! Het ziet er heel erg mooi uit. Succes ermee hoor ! Groetjes, Margreet

AnneClaudine zei

Gefeliciteerd Jantine, met de "geboorte" van je website en shop!

Carla E. zei

Gefeliciteerd met je Blog en wat een leuk idee.Graag loot ik mee met de leuke give away,Groeten Carla E.

Anoniem zei

Hallo Jantine, gefeliciteerd met deze nieuwe stap. Graag doe ik mee met de give away. Hartelijke groeten, Janny

Phyllis zei

Ziet er goed uit & mooi logo!
Heel veel succes toegewenst!

Monique zei

Hoi Jantine! Stiekem had ik al lang een bezoekje gebracht, maar nog niet hier gereageerd. Moest maar eens tijd worden hé? Je hebt een heerlijke plek zo ingericht. Chapeau! En je logo.. kón niet beter. Stoer en helemaal passend bij jouw (patronen)style. Mijn zegen heb je, ik wens je álle succes.

Oh enne.. kom maar op met dat patroon hoor ;o)

Chantal zei

Congratulations Jantine! That is wonderful news indeed. I wish you all the best in your new endeavor and hope you sell lots of patterns!

conny's quilts zei

Wat een leuk succes Jantine, gefeliciteerd! Super hoor!

Annemarie zei

Gefeliciteerd! Wat ontzettend leuk dat je nu je eigen patronen gaat verkopen, daar mag je trots op zijn! Veel succes met je webwinkel! Ik doe graag mee met je give away. Groetjes,Annemarie

Yvonne aka sommeke zei

Kom ik hier op tijd binnen gevallen dus!
Van harte gefeliciteerd met deze nieuwe grote stap Jantine!
Eerst hier nog wat logjes bijlezen en dan je website bezoeken!
Goe weekend!

Anoniem zei

Hallo Jantine,
Hartelijk gefeliciteerd.
Ik heb veel gemak gehad van de tip die je me gaf voor het copieeren van de huisjes, ik heb het speciale papier gekocht en dat werkt goed. Ik doe graag mee met de give away.
Groeten, Janny

Paula zei

wat een schitterend patroon van deze quilt.ik hoop ooit nog eens zo ver te komen dat ik dat kan maken. ben nog niet zo lang met quilten bezig.

Tina Vinke zei

Succes met je weblog, ik vind het er erg leuk uitzien, gezellige stofjes en een patroon, tja daar wil ik als beginneling wel een gokje voor wagen.
Groeten en veel plezier.
Tina

mineke zei

Jantine, van harte gefeliciteerd met je URBAN logowebsite en winkeltje!! Heerlijk al die nieuwe aktiviteiten, als ik 20 jaar jonger was wist ik het wel!!
Heel veel succes!!

Groet Mineke

marijke's crea zei

Jantine gefeliciteerd met je nieuwe website, dat het een groot succes mag worden!
Liefs Marijke

Anoniem zei

Hallo Jantine,
Gefeliciteerd met je website. Ziet er mooi uit. Succes.
Ik doe graag mee met the give away
Groeten Sunita

Coby zei

Wat een leuke site, ik voeg deze toe aan mijn favorieten. Succes!

Anoniem zei

Gefeliciteerd met je eigen webshop, ik meteen kijken naar je map op stap.
Ik doe graag mee met je give away.
Groeten, Jacqueline

Daniëlle zei

Dit is nog eens een positief bericht! Gefeliciteerd joh en heel veel succes!! liefs, Daniëlle

els b zei

Wat leuk, een eigen site! Gefeliciteerd hoor.
En dan ook nog een give away, ik loot graag mee

Jittina zei

Gefeliciteerd met je website. Ziet er al prachtig uit. Heel veel succes ermee.

Jenni zei

Hartelijk gefeliciteerd met je nieuwe initiatief; ik hoop dat het een succes gaat worden.....zoals het er nu uitziet gaat dat vast lukken!

Heidi zei

Je website is prachtig. Gefeliciteerd en veel succes!

Groetjes ~
Heidi

Judith zei

Een eigen site, wat spannend, ik hoop voor je dat het een succes wordt! Enne aan die give away zou ik ook graag aan mee doen!

Martina zei

Congratulations! That is great!
Greetings Martina