dinsdag 20 maart 2012

Net niet...


Afgelopen weekend was ik met 48 andere quilters in Nunspeet. We hebben een heerlijk weekend gehad met de gebruikelijke ingrediënten, kletsen, naaien, slappe lach, weinig slapen enz... Ik heb genoten en zou zo weer terug willen!
This weekend I had a quilters retreat with 47 fellow quilters and I had a marvelous time! You will be able to imagine the sewing, laughter, stitching, shorts nights etc. I wish I could go back! 
Een van de projecten die ik in mijn achterbak had gepropt (hoera voor de grote auto, er kon heel veel in!) om af te maken was mijn roll, roll, cotton boll. De rode tussenrand en de blokjesrand moesten nog om het middengedeelte. Het is bijna gelukt! Bijna...
One of the projets stuffed in my boot (hooray for a big car, I had projects to choose) was my roll, roll, cotton bomyll. I only had to do the borders. And I could have finished it but... 

want deze twee driehoekjes kwam ik tekort. Ik bleek bij drie randen te hebben mis geteld en ze waren één strookje te smal. Ik had nog wat extra strookjes en vierkantjes in de bak slingeren, maar deze twee driehoekjes, die moest ik toch echt thuis zien te vinden. Is gelukt, binnenkort zit hij helemaal in elkaar!
I missed those two little triangels. I miscounted on three of the borders and they were one strip of fabrics short. I did bring a few left overs, so could finish three borders completely but really had to wait until back home for those two. Soon it will be finished completely!
 

10 opmerkingen:

Jedidja zei

Het gaat je lukken! Sjonge, wat een prachtding.

marion zei

wat een leuk weekend moet dat geweest zijn. Zijn jullie lid van een groepje/ En fijn dat je de twee stukjes gevonden hebt.

soyee zei

Op fb zag ik ook je andere quilt voorbij komen. Prachtige werkstukken Jantine.
Leuk ook die tassen, soms denk je dat het even snel gaat en valt dat behoorlijk tegen. Gelukkig was het geen aangenomen werk.

Hubertine zei

Ziet er héél Bonnie Hunter uit! Super mooi!!

ineke zei

Zo eind goed al goed,mooie quilt ben je aan het maken. En met zo'n inspirerend weekend achter de rug zal het wel lekker opschieten. groetjes ineke

Mistea zei

She sure is looking gorgeous - It really is amazing that this is created from such a large number of little pieces, glad it was only two who forgot to make the journey.
Enjoy this finish.

Aline zei

Zoz eg, hij is rpachtig!!! Succes met het laatste stukje!

Monique zei

Wat zonde dat je het niet daar af hebt kunnen maken. Maar ik ben er van overtuigd dat het eindresultaat niet lang op zich zal laten wachten ;o)

Margeeth zei

Wat jammer zeg dat je dat net miste. Had ik het toch niet goed gezien toen je hem omhoog hield dit weekend, ik dacht dat hij af was.
In het echt was hij nog veel mooier dan op de foto. Wel knap dat jij zo'n enorm gevaarte daar hebt kunnen naaien! Het weekend was reuze gezellig trouwens en leuk je weer eens te zien.

quiltlodge gerda zei

Prachtige top en ach die stukjes zitten er nu vast ook al heel snel aan.