Over mij

Mijn foto
Geboren in 1972, gelukkig getrouwd, Christen, en moeder van Esther(1997), Lucas(1999) en David(2003). We wonen in Ypenburg, Den Haag, zijn actief in de Havenkerk (Schilderswijk), ik werk één dag in de week als juf op een basisschool en daarnaast geef ik quiltles.

donderdag 9 februari 2012

HOERA

Vandaag mag ik mijn 40e verjaardag vieren! Vieren was het! Een heerlijke dag, geweldige cadeaus van BJ en kids, gezellige visite met nog meer cadeautjes, taart, leuke app jes, smsjes, kaartjes enz. Voor iedereen die er aan dacht vandaag, bedankt!
Today I celebrate my 40th birthday. Celebrating it was! I had a great day, awesome presents from BJ en kids, nice visitors with more presents, birthday cake, nice apps, sms-es, cards etc. For everyone who thought about it today, thank you! 

Afgelopen week naaide ik een hoes voor mijn verjaardagscadeau, de Kindle e-reader. Ik heb alle hoezen bestudeerd die er te krijgen waren en daarna mijn eigen hoes ontworpen. Het paper piecing van afgelopen week was een ster voor op de voorkant van de e-reader die ik vandaag kreeg. Wat een gepriegel, de sterpuntjes zijn zo'n halve centimeter groot! De hoes is aardig gelukt, met uitzondering van het elastiek dat de hoes dicht moet houden, dat heb ik te strak genaaid en moet ik dus nog veranderen.
Afgelopen zomer blogde ik al eens over de e-reader. Sindsdien heb ik heel wat boeken gelezen op mijn smartphone, met de Android Applicatie van Kindle. Uiteindelijk besloot ik dat ik het toch ook prettig vond om een echte e-reader te hebben. Het mooie is dat ik een boek op beide apparaten kan lezen zolang ik verbonden ben met wifi, dan wordt het onderling gesynchroniseerd!
Ik had graag de Kindle Touch willen hebben, maar die was nog niet verkrijgbaar voor de internationale markt toen ik deze begin Januari bestelde. (Hoor net vandaag nu wel, maar ik ga gewoon dankbaar zijn met wat ik heb)
 
This is what I was sewing last week. A cover for my Kindle. I studied all the covers available for the Kindle and then designed my own. A paper pieced star for this Kindle cover. And tiny it was, those star points are about a quarter inch! I quite like the cover. The only thing that went wrong is the elastic band to close the cover, I will have to change this. 
Last summer I wrote about doubting which e-reader to get. I decided for the Kindle as I love reading English books, both Kindle and Smart phone synchronise as long as I have WiFi, which means I can always read on what ever device I choose. 
I would have loved the Kindle Touch, but it wasn't available for international market last January when I ordered this on. (I just learned today it is now, but I will be happy with what I have!)

21 opmerkingen:

qm zei

Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag.
wat een mooie hoes heb je gemaakt.
Het zal steeds weer een feestje zijn als je je e-reader tevoorschijn haalt volgens mij.
veel plezier
groet Anneke

Cisca zei

Van harte gefeliciteerd met je 40e verjaardag. Wat een mooi cadeau en wat heb je er een mooie hoes voor gemaakt. Een heleboel gepriegel inderdaad, maar het resultaat is prachtig!
Nog veel plezier vanavond!
Groetjes, Cisca

Nardy zei

Gefeliciteerd Jantine! Prachtig cadeau heb je gekregen en de hoes erom is ook erg mooi. Fijne avond nog! Groetjes Nardy

anneke zei

van harte! wat een mooie leeftijd, daar past wel een mooie e-reader bij... :-)
leuk die hoes, dat maakt het gelijk helemaal af.

Marianna Bergkamp zei

Van harte Meid! Je hebt duidelijk een leuke dag gehad! En je bent lekker verwend! Super dus! Kun je me wat meer vertellen over die kindle e reader? Hoor er veel over op amerikaanse lijsten, maar kun je hem ook in nederland kopen? Ik zag laatst een kindle hoes in Dear Jane style! Zo leuk! Geniet nog lekker na morgen en vandaag nog veel plezier tot het einde van de avond!

Avondster zei

Všechno nejlepší k narozeninám. - Gefeliciteerd met je verjaardag en ik wens je nog meer leuke quiltideas toe.

Bertie zei

Gefeliciteerd met je verjaardag, leuk hoesje om de Kindle, clever dat je het zelf ontworpen hebt!!

Klaske zei

Gefeliciteerd Jantine!! Mooie hoes heb je gemaakt!

Bianca zei

Van harte gefeliciteerd met je 40e! Dit jaar moet ik er zelf ook aan geloven, the big four-ow.... Fijn he, zo'n e-reader? Al schaam ik me nu wel dat ik er niet zo'n mooi zelfgemaakt hoesje voor gemaakt heb. Dat zal idd een flink gepriegel zijn geweest, met die kleine puntjes. Erg mooi!
Fijne avond nog, geniet van alle leuke dingetjes.
Bianca

Gerda zei

Gefeliciteerd met deze mijlpaal! Je hoes is een kunstwerkje!! Mooi hoor. Geniet er van!

Corrie zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Jantine en je hebt een heerlijke dag gehad lees ik zo.
Geniet lekker na van je e-reader met de mooie hoes en van al het andere.

Cybele's patch zei

Gefeliciteerd! Wat ben je nog lekker jong. Heerlijk dat je zo verwend bent door je familie. Je hebt een mooie hoes voor je reader gemaakt.

marijke's crea zei

Nog van harte gefeliciteerd, prachtige en handige gepriegelde hoes heb je gemaakt!
fijne dag,
groetjes Marijke

Jedidja zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Mooi cadeau zeg! Geniet ervan.

Aline zei

Gefeliciteerd!!!!
Wat een mooie hoes om het handige cadeau! Zo blijft het heel persoonlijk!

Lori zei

Happy birthday Jantine!!! I hope you are celebrating all month long!!

Handmade by Mai zei

Gefeliciteerd. Mooie map heb je gemaakt

Hubertine zei

Wat een mooie E-reader en wat een mooi hoesje!!
Geniet er van!!!

inge zei

gefeliciteerd!

Judith zei

wow pas 40! leuk cadeau,. we hebben thuis precies dezelfde. maar wel een saai leren hoedervoor besteld. die van jou is natuurlijk veel leuker!

Heidi zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Sorry dat ik veels te laat bent. We hebben onze verjaardagen dagen uit elkaar want ik ben jarig op 12 februari. EN je hebt een Kindle! Leuk. Ik ben blij met mijn Kindle ook maar heb niet z'n prachtige patchwork cover voor de mijne. :-)

Groetjes ~
Heidi