maandag 2 januari 2012

Noach


Voor een vriendin (en de moeder van Esthers beste vriendin) die ook graag handwerkt en onlangs is bevallen heb ik dit borduurtje gemaakt. Het lag al in de kast sinds een jaar of 8 (Bernadette, herken je het? Ik kocht het van jou voor haar) maar het was er nog nooit van gekomen. Dit was een mooie gelegenheid. Ik heb de engelse tekst al bordurende vertaald en een mooie lijst er bij gekocht. Het is dankbaar ontvangen!
For a friend (and the mother of Esthers best friend) who loves to do all kinds of stitching and recently had a baby I stitched this Noah cross stitch. I had it in my cupboard for at least 8 years, I bought it for her (Bernadette, do you recognize?) but I never got to it. This was a good opportunity. While stitching I translated the words and bought a nice frame. I was happily received!

8 opmerkingen:

anneke zei

Leuk geworden, Jantine!
Graag wens ik jullie ook Gods zegen over het nieuwe jaar.

Lori zei

That is so sweet!! I'm sure she loved it!
happy new year!

Stina zei

mooi geworden,leuk he om te doen handwerken.
heb zelf nog plan om een merklap te gaan borduren.
maar es op internet zoeken wat er zoal is.

gr en een hele fijne avond nog
Stina

Saskia zei

Heel erg leuk zo'n geboorteborduurwerk, mijn zoon heeft dat ook gekregen toen hij geboren is, dat vond ik natuurlijk heel erg leuk. En zeker in dank ontvangen. Voor jullie de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar.

Groetjes Saskia

Kris zei

It is lovely! Beautiful work.

Jedidja zei

Fantastisch!

SewAmy zei

This is beautiful. I love the colors in it. I know the person you gave it to just loved it. Happy New Year to you!

marion zei

Prachtig..........