zondag 4 december 2011

Huisjes


Huisjes maken voor een quilt? Elke dag één in 2012, zodat je met 366 huisjes eindigt voor een grote quilt. Geen idee hoe ver ik ga komen, maar ik ben gek op quilts met huisjes en ga gewoon kijken waar het schip strand ;-)
There is a Dutch blogster who started something new. One house a day for each day in 2012 and at the end you have a completed quilt. No idea how far I will get, but I couldn't resist starting anyway ;-). Go and have a look, it is in Dutch and English!

15 opmerkingen:

Klaske zei

Dat dacht ik ook:Kijken waar het schip strand.
Het zullen er wel gee 366 worden maar we zien het wel toch? Nog een fijne avond

inge zei

veel plezier, ik supporter vanaf de zijlijn

Anja.M zei

Ben heel benieuwd veel succes !

qm zei

ook hier wordt een poging gedaan, maar 366? denk niet dat dat een haalbare kaart is voor mij;)
maar wens je succes en veel plezier met je huisjes.
groet Anneke

Marieke's 365 zei

:) Huisjes, leuk! 365 project, leuk! Ik ga je supporten, en als je een keer vastloopt wil ik wel langskomen om samen bij te werken;). Ik ben heel benieuwd hoe het er uit gaat zien!

Ageeth Dorsman zei

Lijkt me echt zoooo leuk, want ik vind
huisjes-blokken echt gaaf, maar ik weet nu al zeker, dat ik dat echt niet
ga halen, elke dag een huisje, dus ik
ga er maar niet aan beginnen. Maar ik
ga jullie wel volgen! Veel succes met
dit project alvast en met de voorpret!
Groetjes van Ageeth

susana zei

Succes en ben benieuwd, ga ´t allemaal volgen.
groetjes Susi

Hubertine zei

Klaar voor de start????
Ik heb mij met hand en tand verzet, maar helaas het heeft niet geholpen! Ik ben gezwicht!!! Dus.....wij gaan ervoor!!! Maar iedere dag?...vind ik erg ambitieus. Ik zie wel wat het wordt!!!

Roos zei

Leuk!

Aline zei

Wow! Wat een project! Alvast heel veel succes ermee!

anneke zei

voor mij zou elke wéék een huisje al een hele uitdaging zijn :-) maar heel veel plezier alvast!

Simply2M zei

Ha, ik doe ook mee en we zijn niet de enigste he, zo'n 100 dames of meer doen al mee! Ja ik zie ook wel waar het schip strand! Als het maar leuk blijft! Groetjes, Marianna

Chantal zei

Hi Jantine!! I went to look, and guess what, I signed up to do this too. I think I must be crazy, but the little houses are so very cute. I will try and stick to it!! I have a ton of projects I am working on though!! Oh well, what is one more. Thanks for sharing the link.

Judith zei

wat een leuk project!

Ariane zei

I'm joining this challenge too!! I was wondering if I would be able to use your paper piecing template. I did make one house by hand and I had to do it over because it was so bad. If you don't mind, i would really appreciate it!! Hugs Ariane