woensdag 7 december 2011

Dank U Sinterklaasje

Kijk eens wat ik van die lieve goede Sint heb gekregen: 
Look what Sinterklaas gave me: 

Een heel leuk spel wat je goed met z'n tweeën kunt spelen. Dat wilde ik ook graag, want er is hier in huis niet altijd een derde persoon te porren voor een spelletje en Esther wil altijd wel. Een leuk spel wat ook nog wat van je hersens vraagt. Uiteraard moest het gelijk worden uitgeprobeerd. En moet ik nog even naar het Zweedse warenhuis voor kleine bakjes, zodat we al die verschillende steentjes goed gesorteerd kunnen bewaren en we niet voor ieder spelletje alles weer moeten uitzoeken.  
This is quite an intriguing game with a lot of thinking, and quite important, you can play it with only two players. In this house we do not always get a third player, which is necessary for a lot of games. Of course we had to play it straight away. And... I have to visit the Swedish warehouse for some little boxes to keep all those accessories assorted so we do not have to do a lot of sorting before starting the game every day.

6 opmerkingen:

Nardy zei

Dat spel ziet er leuk uit! Het is hier ook altijd spelletjes doen, vooral Kolonisten van Cartan. Gezellig! Groetjes Nardy

De degelijke huisvrouw zei

Dit ziet er erg leuk uit.
Ik heb even zitten googlen voor wat meer informatie over het spel en vermoed dat mijn 10-jarige dit ook wel kan spelen. Een leuk idee voor de kerstvakantie.

Mama en zo zei

Dat is een errug leuk spel :)
Wij gebruiken voor het sorteren van spelonderdelen altijd gripzakjes, ideaal! Bakjes nemen weer zoveel ruimte in en dan past het vast niet meer in de doos ;)

Hubertine zei

Ziet er leuk uit!!! Kan je het ook alleen spelen? Ben in huis de enige die van spelletjes houdt!! ;o(

Gerreke zei

Zo te zien lijkt het een klein beetje op Carcassonne, klopt dat? Hier zijn ze gek op spelletjes doen!

Gert zei

Wij hebben thuis een enorme hoeveelheid spellen: altijd leuk, spelletjes spelen. Veel plezier ermee, volgens mij is dit ook een erg leuk spel.