woensdag 9 november 2011

Ooohhhh

quilt
Gisteravond was weer de afronding van een Basiscursus bij The Stitch Cottage. Een leerling had de top in elkaar, de tweede de quilt al gesandwiched en de derde zelfs al gequilt, terwijl de les hand quilten de les van gisteravond was! Geniet vooral even mee van de resultaten. 
sandwich
Last night was the end of another Basic course patchwork and quilting at The Stitch Cottage. One of the students finished her top, another already sandwiched it and the third had her quilt quilted already, even though we still had to go through the hand quilting last night! Have a look and enjoy! 


top
 Een leerling van een eerdere cursus stuurde me ook een foto van haar top.  
A student of a previous course also sent a photo of her top.
top
 

18 opmerkingen:

Roos zei

Prachtig! Wat een kleurencombinatie.

Quiltendewilma zei

Prachtig om ze zo bij elkaar te zien!!

ria vogelzang zei

Wat kun je trots op je cursisten zijn, hè?! En zij op hun werk!!
Groetjes, Ria.

quiltlodge gerda zei

Wat leuk om al die verschillende quilts van hetzelfde patroon te zien!

anneke zei

wat leuk om de resultaten zo terug te krijgen! goede lerares he...

marion zei

wat een prachtige quilts, en wat een mooie basisquilt...... Zou ej niet eens in het zonnige zuiden les willen egeven..........

qm zei

mooi hoor, al die quilts, andere kleuren, prachtige resultaten.

Gea Bovenlander zei

Wat een verrassing dat mijn quilt er ook op staat !
Ja dan ben ik best trots op mezelf
Groetjes Gea

Annemarie zei

Mooie resultaten! Ze zijn allemaal prachtig maar de sampler met de felle kleuren vind ik er echt uitspringen qua kleur. Leuk dat je leerlingen zo ijverig zijn! groetjes, Annemarie

Sarah zei

Well done for taking them through the course - I would have liked to do that one - many skills in there. I like how different each one looks just by choosing different colours etc.

Guusje, zei

Wat een mooie quilts zijn er gemaakt, prachtig gewoon.

Mistea zei

Beautiful work from your students.
Love the variety of colour ways which show the blocks potential.
Enjoy

Cybele's patch zei

Wat leuk dat ze door het stofgebruik allemaal zo verschillend zijn geworden.

Sandra zei

Ik was er nu niet bij, gelukkig dat ik hier mee kan genieten van de quilts die al (bijna) af waren...en mede dankzij jou en je ervaring weer heel veel dames enthousiast en gelukkig met deze fijne hobby. En daar word ik heel blij van :0)
Leuk je nieuwe 'header' bovenaan je blog. Was al een tijdje niet wezen buurten dus had het nog niet gezien!

Handmade by Mai zei

wat leuk om te zien dat je van hetzelfde patroon toch zo'n verschllende quilts krijgt. Alleen maar door andere stoffen te gebruiken.

realmenstitch zei

Wat een goede leerlingen heb jij zeg. Prachtig, om die quilts bij elkaar te zien. Maar wat wil je ook, met een goede juf! Dank dat je ons dit laat zien.

sommeke zei

Fijn dat je zo'n mooie resultaten kan laten zien van je leerlingen (en onrechtstreeks van jouw werk ook dus)

Ansje zei

Ha Jantine, He leuk zeg, ik zie een zeer bekend borduurwerk van de Amish quiltshow! Hij is bijna af bij mij. Wat heb er verder mee gedaan? Ingelijst? Ik ga het verwerken in een quiltje denk ik.
Groetjes Ansje