maandag 21 november 2011

Niets te doen?

Heb je net als ik toch niets te doen (Ahum...) en zin in een nieuwe onderneming? Bonnie van Quiltville is weer een nieuwe mysterie gestart, Orka Bay... Deze mysteries zijn echt super leuk om te doen, tot nu toe vond ik alle quilts die er uit kwamen prachtig, en geloof me, ik heb er al heel wat gedaan... Ik moet er voor de volledigheid nog wel even bij zeggen, je moet van naaimachine werk houden, anders moet je er niet aan beginnen.
If you have nothing to do, like me (Ahum) and love a new project. Bonnie from Quiltville started another mystery, Orka Bay, you can still get in, it only started last Friday. You know, those mysteries are so much fun, I joined several and loved all the quilts that were born...

2 opmerkingen:

marion zei

niets voor mij dus, ik ben niet van de naaimachine. Wel heel veel plezier met je mysterie

Gert zei

Ik ga zelf niet meedoen, want ik ben echt een *drama* als het aankomt op volhouden van een BOM, maar ik ben wel erg benieuwd wat het gaat worden, dus ik ga het hopelijk hier allemaal lezen. Veel plezier ermee!