dinsdag 8 november 2011

Genant

Vandaag kwam ik thuis van een heerlijk dagje winkelen met een vriendin... staan er tot mijn verbazing twee blauwe kratten met containers pontificaal bij de deur. Voor zover ik weet ben ik niet zwanger en heb ik me al helemaal niet aangemeld bij moeders voor moeders... Dus snel de computer aan en het telefoonnummer gezocht. Het kwam inderdaad van hen, ze vonden het heel vervelend en zouden de containers zo snel mogelijk weer op komen halen. Dat zijn ze inmiddels, het is nu 5 uur. Ik ben benieuwd hoeveel mensen in de buurt ze hebben gezien en de komende weken zo half zullen kijken of ik misschien een buikje begin te krijgen ;-). Ik doe juist zo mijn best om hem wat platter te krijgen, wat niet zo geweldig lukt, geef ik toe. En weet je waar ik nu natuurlijk ook heel nieuwsgierig naar ben.... waar ze wel hadden moeten worden bezorgd ;-).

13 opmerkingen:

quiltlodge gerda zei

Ha, ha en ze noemen het "anonieme" containers. Alsof niet iedereen weet waar ze voor zijn. Jij wordt de komende tijd vast heel vaak vriendelijk aangesproken voor een quasi nonchalant praatje ;-))

YKO zei

Oeps foutje bedankt.

Groetjes Ineke

Roos zei

Hier moet ik echt even om glimlachen ;-)

Petra zei

hihi...je buren gaan jou idd de komende tijd eens extra goed bekijken ;)

Goud en Zilver zei

O, wat een bak.
Tja ik zou zeggen alle buikjes in de gaten houden(haha).

Groeten Herma

Mama en zo zei

Hi-la-risch :-) Ik lig in een deuk hiero ;-)
En ik kan me je nieuwsgierigheid errug goed voorstellen!

Judith zei

hahaha geweldig.. maar eh wel balen hoor dat ze die dingen zo zichtbaar neerzetten.. stel je voor dat ze wel van je waren geweest...enne goed de buurvrouw in de gaten houden..

Shirley zei

Ha ha, zo komen de roddels in circulatie, grappig!

ria vogelzang zei

:)))
En zo blijkt maar weer dat we allemaal even nieuwsgierig zijn.......
grappig.......

Sandra zei

:0))

sommeke zei

Wij kennen zo'n blauwe bakken helemaal niet dus nieuw voor mij!
Wel lachen .... wat een misser!

Margeeth zei

Hmm, toen ik zwanger was van oudste wist ook gelijk de hele buurt het, door de 'onopvallend' bezorgde 'discrete' containers, vooral omdat de chauffeur bij drie buren had aangebeld omdat hij de poort waar ze moesten worden neergezet niet kon vinden (?). Voor mij een reden om het bij de tweede niet meer te doen (en ik werd nog misselijker dan ik al was van het conserveermiddel).

Babette zei

Haha, krijg je zomaar in je maag gesplitst! Errug grappig!