zaterdag 29 oktober 2011

Zzzzz....

Van de week kwam David op een avond beneden. Hij kon niet slapen want zijn kussensloop was ZOOO SAAI. Ik had zijn bed verschoont en omdat het passende kussensloop nog bij de strijk lag een effen sloop om zijn kussen gedaan. Maar wij zijn niet voor één gat te vangen, dus ik beloofde hem dat als hij nu lief ging slapen dat hij dan morgen zijn kussensloop mocht versieren met textielverf (wat ik gelukkig in huis had en zo kon pakken). Kijk eens wat hij heeft gemaakt... een bed met een jongetje erin met een droomwolk. Zie jij waar hij over droomt?
Last week David came downstairs way after bedtime. He couldn't get to sleep since his pillowcase was SOOO BORING. I changed the bedlinen and because the matching pillowcase was still in the to-be -ironed pile I gave him a plain one. But you can't catch me this easily so I promised him if he went to bed without further ado he could paint his pillowcase with textile paint tomorrow (which I happened to have and put away where I could find it). Look what he drew... a bed with a little boy and a dream cloud. See what he is dreaming about?

8 opmerkingen:

Mistea zei

Happy adventurous dreaming to David.
fabulous.

Sarah zei

I LOVE THIS!!!

That reminds me - I MUST do the boys hands on a tea towel for Christmas gifts and me...

Hubertine zei

Wat een super goed idee!!!!!
Wel te hopen dat het niet afgeeft, anders heeft hij de volgende dag een raket in zijn wangetje staan!!!!
Groetjes, Hubertine

anneke zei

wat een prachtige tekeningen staan er in zijn droom! heel erg mooi.

sowieso grappig dat hij z'n kussensloop saai vindt. Daar zou ik geloof ik niet eens over nadenken...

soyee zei

Eind goed al goed.
Sweet dreams.

sommeke zei

Ik dacht aan een vliegtuig maar 't zou wel eens een raket kunnen zijn!
David, een toekomstige astronaut?

Petra zei

heerlijk zo'n creatieve knul! Mooie droom1 Groetjes, Petra

Judith zei

wow die is superleuk geworden!gaat hij nu iedere keer lief slapen