dinsdag 4 oktober 2011

In stijl...

Al een tijdje staat er op mijn boodschappenlijstje; blauwe keukenhanddoek en theedoek. Toen ik de reclame van de HEMA onder ogen kreeg wist ik dat ik nu moest handelen! Helaas kan ik het snoertje van het fototoestel niet vinden en moeten jullie het met plaatjes van internet doen. Een blauwe handdoek en een blauwe theedoek!
For quite a while I had on my shopping list a blue tea towel and matching towel. When I saw those I couldn't resist any more... This was my chance. I can't find the cord to upload photos, so those are just internet pictures...

 

10 opmerkingen:

Jedidja zei

Leuk!

Cisca zei

Wat leuk, vooral de theedoek.
Groetjes, Cisca

Wendy zei

Haha, ik vond ze ook zo leuk! Goed gehandeld hoor!

liefs, Wendy

anneke zei

haha, ik liep er vorige week langs en dacht juist: ik heb wel nieuw spul nodig, maar als er zo groot HEMA op staat, laat ik ze nog even liggen :-)

soyee zei

Leuk hé, ik heb er een van een aantal jaren terug.
Het geeft het toch iets bijzonders.

Bianca zei

Hoi Jantine, via via kwam ik net op je blog terecht en wilde gewoon een reaktie achter laten. Ik weet dat ik dat ook altijd erg leuk vind om in mn inbox te vinden.
We zijn van hetzelfde bouwjaar en ik quilt en borduur ook, maar daar houden alle overeenkomsten dan ook op. :-))))
Dat borduurwerk in je header is trouwens helemaal geweldig!! (de grootste, met die quilts aan de waslijn dus) Is dat een patroon?
Als je eens zin hebt om bij mij te komen lezen, ik zit sinds kort ook bij blogger door alle ellende van weblog.nl en ben dus bijna al mn blogjes kwijt van 3 jaar bloggen! Nou, deze slapeloze nacht ga ik jouw blog eens lekker doorlezen. Groetjes, Bianca
www.biancavdwiel.blogspot.com
"Quilts, Cats and Automobiles"

Gerreke zei

Oh heb jij daar ook wel eens last van. Wil je een foto maken ...

Maar zo is ook goed hoor!

Hartelijke groeten,
Gerreke

Kris zei

It's wonderful when you find what you are looking for!

Good Old Household zei

Hema heeft een paar hele leuke oude, nieuwe dingen in het assortiment. Leuk hé? Ik heb al zoveel voorbij zien komen ;o)

Ben blij dat ik weer even bij je bij heb kunnen lezen. En ben wég van je recept. Zou je meer moeten doen! ;o)

Aline zei

HEMA is en blijft leuk. Voor bijna alles. Geniet ervan!